🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21480.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و مشخصات گلکسی واچ ۳ فاش شد؛ بازگشت زه چرخشی فیزیکی

تصاویر گلکسی واچ ۳ روی وب سایت رگولاتوری بیسیم کره جنوبی قرار گرفته که با نگاه به آن‌ها می‌توان به حاشیه باریک تر این محصول نسبت به مدل های پیشین گلکسی واچ و بازگشت بزل ...

تصاویر گلکسی واچ ۳ روی وب سایت رگولاتوری بیسیم - تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کره جنوبی قرار گرفته که با نگاه به آن‌ها می‌توان به حاشیه باریک تر این محصول نسبت به مدل های پیشین گلکسی واچ و بازگشت بزل یا همان زه چرخشی فیزیکی پی برد.

بر اساس گزارش سایت Sammobile، گلکسی واچ ۳ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلیمتری و با بدنه فولادی و تیتانیومی به بازار عرضه می‌شود. این محصول از ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و از شبکه LTE و GPS پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گلکسی واچ ۳ به لطف بهره مندی از گواهی IP68 تا عمق ۵۰ متری و به مدت ۱۰ دقیقه ضدآب بوده و با در نظر گرفتن استاندارد نظامی MIL-STD-810G طراحی شده است. - تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بزل فیزیکی نیز پس از غیبت در گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ به این مدل بازگشته است.

مدل ۴۱ میلیمتری این محصول از صفحه نمایش ۱.۲ اینچی و مدل ۴۵ میلیمتری از نمایشگر ۱.۴ اینچی برخوردار است. نمایشگر هر دو مدل توسط گوریلا گلس XD محافظت می‌شود.

تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گلکسی واچ ۳ از لحاظ سنسور شابهت زیادی به گلکسی واچ اکتیو ۲ داشته و از سنسور ضربان قلب با - تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) برخوردار است. البته باید دید قابلیت ECG در آغاز عرضه برای تمام کشورها فعال می‌شود یا نه. سازنده کره‌ای به تازگی مجوز فعال کردن این قابلیت را در کره جنوبی کسب کرده و در صورت کسب مجوز از کشورهای دیگر می‌توان به فعال شدن آن در باقی کشورها نیز امیدوار بود.

در ادامه گزارش Sammobile نوشته شده که مدل ۴۱ و ۴۵ میلیمتری گلسی واچ ۳ به ترتیب باتری ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. ظرفیت حافظه رم در هر - تعمیرات لباسشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دو مدل ۱ گیگابایت است و با رابط کاربری Tizen OS 5.5 به دست کاربر می‌رسند.

انتظار می‌رود گلکسی واچ ۳ در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) و همراه با ایرباد Buds Live TWS معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone