🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21462.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

درخواست مجدد حکم بازداشت برای وارث سامسونگ به اتهام کلاهبرداری حسابرسی

روز گذشته بازرسان کره جنوبی خواستار صدور حکم دستگیری دوباره برای جی وای لی وارث سامسونگ شدند. بازرسی های آنها روی ادغام بحث برانگیز برخی شرکت های زیرگروه سامسونگ در سال ۲۰۱۵، تقلب در حساب ...

روز گذشته بازرسان کره جنوبی خواستار صدور حکم دستگیری دوباره برای جی وای لی وارث سامسونگ شدند. بازرسی های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - آنها روی ادغام بحث برانگیز برخی شرکت های زیرگروه سامسونگ در سال ۲۰۱۵، تقلب در حساب ها و تلاش او برای جانشینی پدر تمرکز خواهد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - داشت.

لی که از زمان پدرش (لی کان هی که در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - سال ۲۰۱۴ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - میلادی دچار حمله قلبی شد) نقش جایگزین بالفعل او در سمت ریاست سامسونگ را بر عهده داشته است و پس از بررسی پرونده مربوط به برخی شرکت های زیرشاخه سامسونگ با حکم ۱۲ سال زندان روبرو شد.

پرونده لی بخشی از یک رسوایی فساد در کره جنوبی بود که به برکناری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - پاک گون هه رئیس جمهور سابق کره جنوبی منجر شد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

در سال ۲۰۱۷ میلادی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - لی به خاطر اتهاماتی نظیر پرداخت رشوه، ادای سوگند دروغ و اختلاس به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - ۵ سال زندان محکوم شد. در ادامه حکم او از ۵ سال به دو سال و نیم تقلیل پیدا کرد و در نهایت نیز اجرای این حکم به حالت تعلیق در آمد.

لی همواره این اتهامات را رد کرده اما حالا ظاهرا قرار است که پرونده او به ظن دستکاری ارزش سهام سامسونگ و زیرپا گذاشتن قوانین مربوط به حسابرسی مجددا به جریان بیافتد و پس از آزادی اش در سال ۲۰۱۸ از زندان بار دیگر به پشت میله های زندان باز گردد.

در سال ۲۰۱۵ ارزش شرکت داروسازی Samsung Biologics رشدی ۴.۵ تریلیون ونی (۳.۷ میلیارد دلاری) را تجربه کرد و به دنبال این اتفاق سهام شرکت مادر آن یعنی Cheil Industries رشدی قابل توجهی یافت؛ شرکتی که لی بزرگ ترین سهامدارش بود. به دنبال این اتفاقات بازرسان و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کارآگاهان کره شمالی برای رمزگشایی از پرونده کلاهبرداری های حسابرسی در این شرکت ها آقای لی را زیر ذره بین قرار دادند.

همچنین گفته می شد که لی با پرداخت رشوه به دولت (وابستگان پارک گون هه رئیس جمهور این کشور) تلاش کرده حمایت صندوق بازنشستگی این کشور را برای ادغام دو هلدینگ سامسونگ در سال ۲۰۱۵ دریافت کند. با ادغام هدفمند کسب و کار ساخت و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - ساز سامسونگ (Samsung C&T) و شرکت تولید کننده مواد شیمیایی Cheil Industries که آن نیز متعلق به سامسونگ بوده، خانواده لی این امکان را پیدا می کردند که سلطه خود بر گروه سامسونگ را مستحکم تر از هر زمان دیگری کنند.

وکلای لی در بیانیه ای نسبت به این تصمیم ابراز تاسف کرده اند و اظهار داشته اند که آقای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - لی در زمانی که سامسونگ درگیر بحران مدیریت بود همکاری کاملی را با بازرسان این پرونده انجام داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دستنبو نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سایت ***** لباسشویی سامسونگ شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone