🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21466.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد مطلوب دوربین های موتورولا اج پلاس در تست DxOMark و کسب امتیاز ۱۱۳

پس از مدت زمانی طولانی موتورولا بالاخره یک گوشی پرچمدار را برای ورود به بازار محصولات پریمیم معرفی کرد. البته این پرچمدار قیمت نسبتا بالایی دارد و صرفا اعتبار برند و اعتماد کاربران به آن ...

پس از مدت زمانی طولانی موتورولا بالاخره یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی پرچمدار را برای ورود به بازار محصولات پریمیم معرفی کرد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - البته این پرچمدار قیمت نسبتا بالایی دارد و صرفا اعتبار برند و اعتماد کاربران به آن میتواند فروش خوبی را برایش رقم بزند. با این حال DxOMark به تازگی تحلیلی جامع روی دوربین این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی انجام داده تا کاربران را به خرید آن ترغیب نماید.

گوشی مورد بحث موتورولا اج پلاس نام دارد که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با گشودگی دهانه لنز f/1.8 بهره می - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - برد. DxoMark در ارزیابی های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - خود به توانایی فوق العاده این گوشی برای ثبت جزئیات با حداقل مقدار نویز هم در محیط های باز و هم محیط های بسته اشاره و از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - آن تقدیر کرده است. در گزارش این وبسایت آمده است که خروحی دوربین اصلی این گوشی روی هم رفته خوب و قابل قبول است گرچه اکسپوژر عکس ها کمی پایین تر از مقدار استاندارد توصیف شده.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی

این روزها تلفن های هوشمند همراه با تعداد دوربین های بیشتری وارد بازار می شوند و تلاششان این است که توانایی انجام کارهای بیشتری را داشته باشند، متاسفانه اما دیگر سنسورهای تصویر مورد استفاده در دوربین اصلی موتورولا اج پلاس ابدا از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - لحاظ با رقبایش برابری نمی کند. برای مثال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی این گوشی با زوم ۳ برابری اش چندان قابلیت تعمیر ندارد و میدان دید دوربین الترا واید نیز به سان رقبایش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - عریض نیست. و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - روی هم رفته گرچه موتورولا همه سنسورها را برای این گوشی در نظر گرفته است اما افکت بوکه این گوشی جزئیات پایینی دارد و لبه های تصویر را به شکلی مصنوعی نشان میدهد.

عملکرد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - ویدیویی موتورولا اج پلاس نیز با مشاهداتی که در بالا گفتیم برابری می کند؛ ثبت جزئیات زیاد با حداقل نویز ممکن. با این حال لرزشگیر دوربین در زمان راه رفتن ضعیف عمل می کند و وقتی فیلمبرداری در محیط های باز انجام می شود تصاویر به رنگ سبز گرایش دارند. گفته شده که موتورولا اج پلاس میتواند با کیفیت 6k و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه از سوژه هایش فیلمبرداری کند اما DxOmark این قابلیت را تست نکرده است.

امتیاز DxOMark موتورولا اج پلاس برابر با ۱۱۳ اعلام شده و در نتیجه این گوشی در فهرست ۲۰ گانه برترین های این وبسایت جای می گیرد. در هر حال روشن است که این موبایل در برابر محصولاتی چون وان پلاس 7T Pro، شیائومی یا آنر که همین امکانات را در پکیج قیمتی پایین تری ارائه می کنند شانسی برای موفقیت ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone