🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21475.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تولید انبوه اولین پنل سازگار با دوربین سلفی زیر نمایشگر

در سال‌های اخیر چندین کمپانی در زمینه توسعه دوربین سلفی زیر نمایشگر مشغول فعالیت بوده‌اند و حالا شرکت چینی «Visionox» خبر از آغاز تولید انبوه اولین نمایشگر با پشتیبانی از این فناوری داده است. با ...

در سال‌های اخیر چندین کمپانی در زمینه توسعه دوربین سلفی زیر نمایشگر مشغول فعالیت بوده‌اند و حالا شرکت چینی «Visionox» خبر از آغاز تولید انبوه اولین نمایشگر با پشتیبانی از این فناوری داده است.

با وجود پیشرفت‌های زیاد در این حوزه، برای اولین بار یک شرکت تولید انبوه صفحه نمایش برای دوربین سلفی زیر نمایشگر را شروع کرده است. نمایشگر OLED مورد استفاده برای این دوربین ساختار پیکسلی جدید دارد و از مواد بسیار شفاف، چیدمان ویژه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - پیکسل‌ها و مدار جدید بهره می‌برد.

به لطف این نوآوری‌ها، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - دوربین سلفی زیر نمایشگر تقریبا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - غیرقابل تشخیص است. تفاوت روشنایی، رنگ و زاویه دید میان بخش شفاف و سایر قسمت‌های صفحه نمایش وجود ندارد. اولین گوشی هوشمند با این فناوری در آینده نزدیک از راه می‌رسد، البته هنوز سازنده این دستگاه مشخص نشده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان

اوپو یکی از شرکت‌هایی است که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - علاقه زیادی به تولید گوشی هوشمند با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - دوربین سلفی زیر نمایشگر دارد و در گذشته نیز نمونه آزمایشی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - چنین محصولی را به نمایش گذاشت. این شرکت در زمان نمایش دستگاه خود اعلام کرد که به علت مشکلات تولید، نمی‌تواند آن را به صورت انبوه وارد بازار کند. حالا که Visionox به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - راه‌حل مشکلات دست پیدا کرده، شاید اوپو اولین دستگاه با این ویژگی را معرفی کند.

هدف اصلی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - از تولید نمایشگر OLED شفاف، پنهان کردن دوربین زیر آن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - است. با توجه به این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - موضوع، این شرکت از یک درایور مخصوص استفاده کرده که ظاهرا تداخل میان صفحه نمایش که دوربین را پوشش می‌دهد و سنسورها را کاهش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان

با وجود تولید انبوه این نمایشگر، هنوز الگوریتم‌های موردنیاز این فناوری کامل نشده‌اند و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - در آینده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - نزدیک این شرکت به چنین هدفی دست پیدا خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا شرکت‌ها به سراغ استفاده از این فناوری بروند و به تدریج گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - وارد بازار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone