🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21460.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت ناشران، نتیجه انتشار رایگان ۱.۲ میلیون کتاب الکترونیکی توسط «بایگانی اینترنت»

۴ ناشر بزرگ به علت نقض کپی رایت مربوط به پروژه «کتابخانه باز»، شکایتی را علیه سازمان غیرانتفاعی «بایگانی اینترنت» (Internet Archive) تنظیم کردند. بایگانی اینترنت در سال ۲۰۰۶ پروژه کتابخانه باز را راه‌اندازی کرد. ...

۴ ناشر بزرگ به علت نقض کپی رایت مربوط به پروژه «کتابخانه باز»، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - شکایتی را علیه سازمان غیرانتفاعی «بایگانی اینترنت» (Internet Archive) تنظیم کردند.

بایگانی اینترنت در سال ۲۰۰۶ پروژه کتابخانه باز را راه‌اندازی کرد. این پروژه امکان قرض گرفتن کتاب‌های الکترونیکی اسکن شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - از نسخه‌های فیزیکی را برای کاربران فراهم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌کند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - بر اساس نظریه «وام دیجیتالی کنترل شده» یا CDL، برای تعداد دفعاتی که یک اسکن را می‌توان قرض کرد، محدودیت وجود دارد.

این پروژه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - به علت گسترش شیوع ویروس کرونا همراه با راه‌اندازی «کتابخانه اضطراری ملی» در مارس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - سال جاری گسترش پیدا کرد که هدف از آن، قرارگیری فوری کتاب‌های اسکن شده در اختیار تمام افراد با حساب کاربری بود. این پروژه محدودیت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - مجوز‌های کتابخانه‌های معمولی را دور می‌زند.

کتاب‌های الکترونیکی موجود در پروژه کتابخانه باز نسخه‌های دیجیتالی خریداری شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - از ناشران نیستند و از روی کتاب‌های فیزیکی اسکن شده‌اند. با توجه به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - این موضوع، بایگانی اینترنت برای انتشار کتاب‌ها با ناشران به توافق نرسیده است.

۴ ناشر بزرگ، «اشت بوک گروپ»، «پنگوئن رندوم هاوس»، «وایلی» و «هارپرکالینز» ادعا می‌کنند که این پروژه برنامه‌ای برای نقض حق کپی رایت است. این ناشران اعلام کرده‌اند:

«بدون هیچ‌گونه مجوز یا پرداخت حق نویسندگان یا ناشران، بایگانی اینترنت کتاب‌های چاپی را اسکن می‌کند و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - این کتاب‌های اسکن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - شده غیرقانونی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - را در سرورهای خود آپلود می‌کند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - این نسخه‌های دیجیتالی از طریق وب‌سایت‌های عمومی توزیع می‌شوند. تنها با چند کلیک، هر کاربری که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - نسخه‌های دیجیتالی کتاب‌های دارای حق چاپ را دانلود کند.»

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی

این اولین باری نیست که شاهد ابراز نگرانی از سوی ناشران یا نویسندگان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - هستیم. در ماه آوریل انجمن صنفی نویسندگان در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - نامه‌ای سرگشاده نگرانی‌هایی در این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - زمینه مطرح کرد:

«شما به بهانه دسترسی مردم به کتاب‌ها و سخاوتمندی خود، روی اسکن غیرقانونی و انتشار آن‌ها سرپوش می‌گذارید، اما ارائه چیزی که برای شما - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - نیست، دزدی محسوب می‌شود و هیچ سخاوتمندی در آن وجود ندارد.»

موسس بایگانی اینترنت، «Brewster Kahle» این دادخواست را ناامیدکننده خوانده و اعلام کرده که این سازمان به عنوان یک کتابخانه، کتاب‌ها را تصاحب کرده و قرض می‌دهد، کاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - که تمام کتابخانه‌ها انجام می‌دهند. وی در نهایت ابراز امیدواری کرده که این پرونده به سرعت حل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone