🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21477.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P40 پرو در تست مقاومت چه عملکردی دارد؟ [تماشا کنید]

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از P40 پرو به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای خود رونمایی کرد و حالا نوبت به تست مقاومت این گوشی رسیده است. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای ...

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از P40 پرو به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای خود رونمایی کرد و حالا نوبت به تست مقاومت این گوشی رسیده است.

این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای موجود در بازار بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی دارد. در حالی که نوع محافظ نمایشگر اعلام نشده، این دستگاه در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - تست مقاومت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - «JerrryRigEverthing» در سطح ۶ دچار خط و خش می‌شود و در سطح ۷ شاهد شیارهای عمیق‌تر روی این پنل هستیم.

صفحه نمایش AMOLED مورد استفاده در هواوی P40 پرو که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - توسط شرکت BOE تولید شده، در تست حرارت عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهد. در حالی که اکثر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - پنل‌های LCD و AMOLED در این آزمایش پس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - از مدت کوتاهی به حالت اولیه بازمی‌گردند، پرچمدار هواوی آسیب دائمی می‌بیند.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ بدنبال استفاده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - پنل‌های BOE در گوشی‌های سری گلکسی S21 بوده اما در نهایت این پنل‌ها نتوانستند در زمینه کیفیت عملکرد مناسبی از خود نشان دهند و به همین علت شاهد حضور آن‌ها در پرچمدارهای آینده سامسونگ نخواهیم بود. علاوه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - بر سامسونگ، اپل نیز از پنل‌های BOE در آیفون استفاده نخواهد کرد.

یکی از تست‌های JerrryRigEverthing، بررسی مقاومت دستگاه در برابر خم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - شدن است. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - پرچمدار هواوی این مرحله را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و شاهد مشکلی در آن نیستیم. در حالت کلی هواوی P40 پرو جان سالم از تست مقاومت بدر می‌برد.

این گوشی هوشمند هواوی به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده که برای مثال می‌توان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - چیپست Kirin 990 5G، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0، دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۵۰، ۱۲، ۴۰ مگاپیکسلی و ToF 3D، دوربین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی و IR ToF 3D و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی اشاره کرد.

هواوی P40 پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ یورو در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. در نهایت باید به عدم پشتیبانی این دستگاه از سرویس‌های گوگل اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone