🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28318.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز دوربین چهارگانه گلکسی A9 2018 در DxOMark مشخص شد

سامسونگ سال گذشته از گلکسی A9 2018 به عنوان نخستین موبایل مجهز به چهار دوربین اصلی در جهان رونمایی کرد و حالا کارشناسان DxOMark نتیجه شش ماه کار با این دوربین را منتشر کرده اند. مهندسان DxOMark برای ...

سامسونگ سال گذشته از گلکسی A9 2018 به عنوان نخستین موبایل مجهز به چهار دوربین اصلی در جهان رونمایی کرد و حالا کارشناسان DxOMark نتیجه شش ماه کار با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - این دوربین را منتشر کرده اند.

مهندسان DxOMark برای بررسی دقیق دوربین گلکسی A9 2018 بیش از ۱۵۰۰ عکس و ۲ ساعت ویدیو را در شرایط کنترل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - شده و طبیعی ثبت و ارزیابی کرده اند. این موارد بدون تغییر تنظیمات اصلی دوربین تهیه شده تا قدرت واقعی آن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - در حالت عادی محک بخورد. تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان

لنز اصلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - گلکسی A9 از گشودگی دهانه لنز f/1.7 بهره برده و تصاویری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - ۲۴ مگاپیکسلی ثبت می کند. این دستگاه همچنین به سه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - لنز تله فوتو (زوم اپتیکال دو برابری، ۱۰ مگاپیکسل، گشودگی دهانه لنز f/2.4) - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - لنز فوق عریض (۱۲۰ درجه، 8 مگاپیکسل، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - گشودگی دهانه لنز f/2.4) و لنز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - تشخیص عمق (۵ مگاپیکسلی، گشودگی دهانه لنز f/2.2) مجهز شده است.

گلکسی A9 2018 با امتیاز کلی ۸۶ در کنار میان رده های پریمیوم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - و پرچمدارهای سال قبل قرار می گیرد. البته این گوشی از نظر عکسبرداری موفق به کسب امتیاز ۹۰ شده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - که مطلوب به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - نظر می رسد و از نقاط قوت آن باید به عکسبرداری با کیفیت در فضاهای باز، بالانس رنگ سفید دقیق و ثبت جزییات اشاره کرد. تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان

نکات منفی دوربین هم شامل رنج داینامیک محدود، نویز روشنایی واضح در شرایط مختلف و فقدان جزییات در مناظر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - با کنتراست بالا اشاره کرد. همچنین اگر ثبت تصاویر پرتره، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - عکسبرداری در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - فضاهای داخلی و ثبت ویدیو برایتان اهمیت بالایی دارد، بهتر است سراغ گوشی های دیگری بروید.

تست های DxOMark حاکی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - این است که فیلمبرداری با گلکسی A9 2018 از محدوده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودبار استان گیلان - داینامیک پایین، رندر رنگ ضعیف و دیستورت شده رنج می برد. همچنین فوکوس خودکار در حالت فیلم‌برداری حرف زیادی برای گفتن ندارد و این موارد در کنار هم باعث شده امتیاز این گوشی از نظر ثبت ویدیو از ۷۷ بالاتر نرود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی دیجیاتو به گلکسی A9 سامسونگ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone