🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29074.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

صدور مجوزهای محرمانه توسط آمریکا برای فروش دانش هسته ای به عربستان

روز گذشته رویترز با استناد به سند به دست آمده از اداره ملی امنیت هسته ای وزارت انرژی آمریکا گزارشی را منتشر کرد که طبق آن ریک پری وزیر انرژی آمریکا شش «مجوز محرمانه» برای ...

روز گذشته رویترز با استناد به سند به دست آمده از اداره ملی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - امنیت هسته ای وزارت انرژی آمریکا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - گزارشی را منتشر کرد که طبق آن ریک پری وزیر انرژی آمریکا شش «مجوز محرمانه» برای فروش دانش هسته ای و ارائه مساعدت های لازم به عربستان سعودی را صادر کرده است.

گزارشات مربوط به مجوزهای محرمانه فروش دانش هسته ای نخستین بار توسط دیلی بیست منتشر شد که به نقل از دو فرد آگاه این خبر را درج کرده بود. این شش مجوز به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد برخی امور مقدماتی برای انتقال دانش هسته ای را انجام دهند و برای مثال برخی اطلاعات کلیدی در رابطه با این تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - را در اختیار عربستان سعودی قرار دهند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - با این حال اما نامی از شرکت هایی که قرار است تجهیزات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - این کار را در اختیار عربستان سعودی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - قرار دهند مطرح نشده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران

رویترز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - در گزارش خود نوشته شرکت های دخیل در این پروژه درخواست داده اند که اطلاعاتی دراین باره در اختیار رسانه ها قرار نگیرد و این پروژه کاملا محرمانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - بماند.

شاید بد نباشد اضافه کنیم که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - کره جنوبی و روسیه هم در زمره کشورهایی هستند که برای ساخت نیروگاه هسته ای در عربستان سعودی با آمریکا رقابت می کنند. دو نیروگاهی هم که بناست در این کشور ساخته شوند طبق ادعای مقامات عربستان مصرف غیرنظامی دارند با این حال احتمال آنکه این کشور از دانش هسته ای خود برای امور نظامی استفاده کند بسیار بالاست.

ماه گذشته حزب دمکرات آمریکا دولت ترامپ را متهم به تلاش برای فروش اسرار هسته ای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران - این کشور به دولت عربستان سعودی کرد و در ادامه یکی از افشاگران اعلام کرد که هرگونه توافق هسته ای میان دو کشور که مورد بازنگری قانونی کنگره قرار نگیرد برخلاف قانون انرژی اتمی سال ۱۹۵۴ است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمستان استان مازندران
بن سلمان در کنار ترامپ

گزارش دیگری که پیشتر توسط نشریه دیلی بیست در این باره منتشر شده ادعا می کند سال قبل کارکنان وزارت کشور آمریکا مشغول آماده سازی توافقی تحت عنوان پیمان ۱۲۳ بوده اند که شرایطی را برای انتقال تکنولوژی هسته ای به عربستان در نظر گرفته و از آن جمله میتوان به ممنوعیت استفاده از این دانش برای توسعه تسلیحات هسته ای و ملزم شدن کشورهای دریافت کننده دانش هسته ای به اخذ مجوز از آمریکا برای غنی سازی اورانیوم اشاره کرد. با این حال نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا دولت ترامپ را متهم کرده اند که این الزامات را نادیده گرفته و تلاش کرده که فرایند بازنگری و بررسی کنگره را نادیده بگیرند.

طبق گزارشی که رویترز و دیلی بیست منتشر کرده اند هنوز مشخص نیست که کدام شرکت ها خواستار صدور این مجوزها شده اند یا چه اطلاعاتی با مقامات سعودی به اشتراک گذاشته شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای خیلی خوشحالم که اینقدر راضی هستید از خدمات شرکت تعمیرچی! واقعا خدماتشون درجه یکه. خودم هم تو شهر تهرانم و اگه چیزی خراب شد که فقط به این شرکت می‌‎روم. خلاصه این که شما هم درست انتخاب کردید که به تعمیرچی توانستید اعتماد کنید تا مایکروفر گالانز GEWWD22S1SV125تون رو درست کنه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone