🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36673.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات سخت افزاری ال جی G7 ThinQ با گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10

ال جی شب گذشته با معرفی پرچمدار G7 ThinQ نشان داد که قصد دارد دیوایسی رقابتی تر با سایر پرچمداران عرضه کند؛ هرچند که اکثر رقبایش پرچمداران جدید خود را زودتر از ال جی رونمایی ...

ال جی شب گذشته با معرفی پرچمدار G7 ThinQ نشان داد که قصد دارد دیوایسی رقابتی تر با سایر پرچمداران عرضه کند؛ هرچند که اکثر رقبایش پرچمداران جدید خود را زودتر از ال جی رونمایی کرده اند و از جهاتی، بهتر از کمپانی کره ای ظاهر شده اند.

ال جی G7 ThinQ قرار است پاسخی مستقیم به برخی از موبایل های پرچمدار چند وقت اخیر مانند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، آیفون 10 و هواوی P20 و P20 Pro باشد؛ هرچند که بسیاری از ویژگی هایش را از این اسمارت فون ها الهام یا قرض گرفته است. اما آیا پرچمدار ال جی حداقل روی کاغذ می تواند از رقبای گران قیمت اش پیشی بگیرد؟ در ادامه به مقایسه مشخصات این موبایل گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10 می پردازیم.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیان دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
یه سوال داشتم تعمیرچی آیا منطقه شریف آباد تکاب سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شریف آباد شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone