🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22518.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۵.۷ میلیارد دلاری فیسبوک در بزرگترین اپراتور موبایل هند

فیسبوک در جدیدترین اقدام خود، ۹.۹۹ درصد از سهام شرکت مخابراتی Jio  را خریداری کرد تا تبدیل به یکی از سهامداران اصلی بزرگترین اپراتور موبایل هند شود. ارزش این سرمایه‌گذاری برابر با ۵.۷ میلیارد دلار بوده ...

فیسبوک در جدیدترین اقدام خود، ۹.۹۹ درصد از سهام شرکت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - مخابراتی Jio  را خریداری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - کرد تا تبدیل به یکی از سهامداران اصلی بزرگترین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - اپراتور موبایل هند شود. ارزش این سرمایه‌گذاری برابر با ۵.۷ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - میلیارد دلار بوده و فیسبوک قصد دارد سهم سرویس پرداخت دیجیتالی واتس اپ را در این کشور افزایش دهد.

Jio که توسط «موکش آمبانی» مدیریت می‌شود، در چندین سال گذشته هزینه‌های سنگینی برای تبدیل شدن به اپراتور موبایل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - اول در هند پرداخت کرده، بنابراین این قرارداد می‌تواند بخشی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - بدهی‌های آن را کاهش دهد. فیسبوک و Jio امروز این قرارداد را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - امضا کرده‌اند که ارزش این شرکت مخابراتی را به ۶۶ میلیارد دلار افزایش داده. پلتفرم‌های Jio  دارای چندین میزبان دارایی‌های دیجیتال مانند Jio Infocomm است.

پرداخت چنین مبلغ بالایی برای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - خرید ۹.۹۹ درصد از سهام یک شرکت هندی، مقداری عجیب به نظر می‌رسد اما فیسبوک برنامه‌های بزرگی برای این کشور دارد. واتس اپ از محبوبیت بسیار بالایی در هند برخوردار است و صاحب آن قصد دارد سهم خدمات پرداخت دیجیتالی این پیام‌رسان را در این کشور افزایش دهد، البته باید با سرویس‌های دیگری مانند گوگل پی و Paytm در هند رقابت کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان

تعداد کاربران واتس اپ در هند به ۴۰۰ میلیون می‌رسد که تقریبا ۸۰ درصد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - صاحبان گوشی‌های هوشمند در این کشور را تشکیل می‌دهد. توافق جدید می‌تواند باعث - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - اتصال کسب و کارهای کوچک به مشتریان توسط واتس اپ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - شود، چرا که فیسبوک به بازار تجارت الکترونیک JioMart نیز دسترسی پیدا می‌کند. مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ درباره این قرارداد اعلام کرده:

«هند در میان یک تحول بزرگ دیجیتالی است و سازمان‌هایی مانند Jio سهم بزرگی در اتصال صدها میلیون از مردم هند و همچنین تجارت‌های کوچک به دنیای آنلاین دارند.»

شرکت Jio بیش از ۴۰ میلیارد دلار بدهی دارد که البته توسط قرارداد جدید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - بخشی از آن را پرداخت می‌کند. انتظار می‌رود تمام این بدهی تا مارس ۲۰۲۱ پرداخت شود. شاید جالب باشد بدانید Jio تنها در مدت ۳ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - سال تبدیل به بزرگترین اپراتور موبایل در هند شد و هم اکنون در حال گسترش فعالیت خود در بازار خرده فروشی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone