🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22520.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیا اپل به دنبال ساخت آیفون با نمایشگر تاشو است؟

تا به امروز چندین شرکت از گوشی‌های تاشو رونمایی کرده‌اند اما اپل هنوز آیفونی با نمایشگر تاشو وارد بازار نکرده. به تازگی اطلاعات پتنت جدید این شرکت منتشر شده که خبر از یک لایه محافظتی ...

تا به امروز چندین شرکت از گوشی‌های تاشو رونمایی کرده‌اند اما اپل هنوز آیفونی با نمایشگر تاشو وارد بازار نکرده. به تازگی اطلاعات پتنت جدید این شرکت منتشر شده که خبر از یک لایه محافظتی برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - نمایشگر گوشی‌های تاشو می‌دهد، بنابراین شاید اپل در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - حال توسعه اولین گوشی انعطاف پذیر خود باشد.

در وسط گوشی‌های تاشو لولا قرار گرفته که باعث باز و بسته شدن آن‌ها می‌شود، اما در همین ناحیه امکان ترک خوردن نمایشگر وجود دارد، مخصوصا اگر گوشی را برای دفعات بالایی باز و بسته کنید. حتی اگر این بخش ترک نخورد و نشکند، احتمال خرابی آن وجود دارد. اخیرا اطلاعات مربوط به پتنت جدید اپل در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که مشخص می‌کند این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - شرکت در حال پیدا کردن راهی برای جلوگیری از ایجاد این مشکل است.

این پتنت به یک لایه محافظتی اشاره می‌کند که می‌توان از آن روی صفحه نمایش گوشی‌های تاشو استفاده کرد تا از مشکل ترک خوردن در وسط آن، جلوگیری کرد. اگرچه این راه حل نمی‌تواند به صورت کامل از ایجاد این مشکل جلوگیری کند، اما احتمالا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - استفاده از یک لایه محافظتی طول عمر نمایشگر این محصولات را افزایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان

در چندین ماه گذشته گزارش‌های زیادی در رابطه با گوشی تاشو اپل به اینترنت راه پیدا کرده، اما با توجه به مشکلاتی که گوشی‌های انعطاف پذیر سامسونگ، موتورولا و هواوی تجربه می‌کنند، احتمالا اپل در آینده نزدیک از گوشی تاشو خود رونمایی نمی‌کند تا بتواند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - به تمام مشکلات در این زمینه غلبه کند. شاید در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - ماه‌های آینده این شرکت پتنت‌های بیشتری در رابطه با رفع مشکلات گوشی‌های انعطاف پذیر به ثبت برساند.

این اولین باری نیست که اپل ایده‌های خود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - درباره افزایش مقاومت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی‌های تاشو را به ثبت می‌رساند. در گذشته پتنت اپل به طراحی مخصوصی برای لولا اشاره می‌کرد که می‌توانست دو نمایشگر جدا را به گونه‌ای جابجا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - کند تا یک صفحه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - نمایش کامل تشکیل شود، البته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - این نوع طراحی را نمی‌توان یک گوشی تاشو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کردکوی استان گلستان - کامل دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone