🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22513.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نانو الیاف الماس ۳ برابر باتری‌های لیتیوم یون انرژی ذخیره می‌کند

محققان استرالیایی به روشی برای ذخیره انرژی در نانو الیاف کربن دست یافته‌اند که سه برابر بیش از باتری‌های لیتیوم یون ظرفیت دارند. لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند در دهه اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌اند؛ برای ...

محققان استرالیایی به روشی برای ذخیره انرژی در نانو الیاف کربن دست یافته‌اند که سه برابر بیش از باتری‌های لیتیوم یون ظرفیت دارند.

لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند در دهه اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌اند؛ برای مثال ظرفیت حافظه یا رم آنها ده برابر رشد کرده و از نظر توان پردازش هم قابل قیاس با یک دهه قبل نیستند اما از نظر تامین انرژی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - هنوز حرف چندانی برای گفتن ندارند. ظرفیت پایین باتری ‌باعث شده موبایل‌ها در کمتر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - از ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز پیدا کنند و حتی ترفندهایی مثل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - مصرف هوشمند و فناوری اولد هم دردی از آنها دوا نکرده؛ حالا اما محققان به روش جدیدی برای ذخیره انرژی پی برده‌اند که نه تنها ظرفیت باتری را به ۳ برابر می‌رساند بلکه امنیت آنرا هم دوچندان می‌کند.

محققان «دانشگاه کویینزلند» استرالیا در طرح پیشنهادی خود برای ذخیره انرژی از بسته‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - نانو الیاف الماس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - استفاده کرده‌اند که به خاطر ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - منحصر به فرد فیزیکی از مدت‌ها قبل مورد توجه دانشمندان بوده‌اند.

این بسته‌ها از الیاف بسیار ریز و تک بعدی کربن تشکیل شده که با کشیدن یا تاباندن می‌توان از آن برای ذخیره انرژی مکانیکی بهره برد. دکتر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - «Haifei Zhan»، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - پژوهشگر این پروژه می گوید:

«مثل زمانی که اسباب بازی کوکی بچه ها حرکت می‌کند اینجا هم بعد از رها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - کردن الیاف تاب خورده انرژی آزاد می‌شود. با پیدا کردن سیستمی برای کنترل توان آزاد شده می‌توان از آن برای ذخیره و تامین انرژی مورد نیاز در زمینه‌های متعددی استفاده کرد.»

این تیم برای برآورد چگالی انرژی یک بسته فرضی از نانو الیاف الماس مدلی کامپیوتری را طراحی کردند که بر اساس آن چنین سیستمی توانایی ذخیره ۱.۷۶ مگاژول انرژی به ازای هر کیلوگرم را دارد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - که تقریبا چهار یا پنج برابر بیشتر از فنر فولادی و ۳ برابر بیشتر از باتری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - لیتیوم یون است.

علاوه بر این سیستم مذکور به خاطر فقدان واکنش‌های الکتروشیمیایی رایج در باتری لیتیوم یون ریسک‌های نشت، عدم واکنش و انفجار را ندارد. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - Zhan در این باره می‌گوید:

«سامانه‌های ذخیره شیمیایی در دمای بسیار بالا خطر انفجار و در دماهای پایین امکان غیرفعال شدن دارند. نشت این باتری‌ها هم آلودگی محیطی را در پی دارد اما سیستم مکانیکی فاقد این مشکلات است و همین مزیت آنرا به گزینه‌ای مناسب برای تعبیه در دستگاه‌های درون بدن تبدیل می‌کند.»

از نظر تیم توسعه دهنده کاربردهای این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساری استان مازندران - سیستم از نسل بعدی خطوط انتقال نیرو، ربات‌ها و تجهیزات هوافضا گرفته تا گجت‌های پوشیدنی و ایمپلنت‌های قابل کاشت در مغز و قلب را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone