🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22512.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

احتمال مجهز شدن اپل رینگ به تراشه U1؛ کنترل وسایل با اشاره به طرف آن‌ها

اپل سال هاست ایده ساخت حلقه هوشمندی را دنبال می‌کند که بتوان به کمک آن دیگر محصولات اپل را با ژست‌های حرکتی کنترل کرد. این شرکت سال ۲۰۱۵ پتنت این حلقه را ثبت کرد و ...

اپل سال هاست ایده ساخت حلقه هوشمندی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - را دنبال می‌کند که بتوان به کمک آن دیگر محصولات اپل را با ژست‌های حرکتی کنترل کرد. این شرکت سال ۲۰۱۵ پتنت این حلقه را ثبت کرد و حالا پس از تقریباً پنج سال به تازگی پتنت دیگری برای این اختراع به اپل اعطا شده که اطلاعات جدیدی در مورد این حلقه هوشمند می‌دهد.

بر اساس گزارش Patently Apple، پتنت جدید «حلقه بیسیمی» را توصیف می‌کند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - که می‌توان از آن برای کنترل کردن وسایل الکترونیکی دیگر استفاده کرد. می‌توان با استفاده از ژست‌های حرکتی از پیش تعیین شده در جهتی که وسیله هدف قرار گرفته، کارهای به خصوصی را انجام داد. آنطور که در قسمت توضیحات پتنت آمده، این حلقه هوشمند یا اپل رینگ (Apple Ring) نمایشگر لمسی دارد و می‌توان به کمک آن با ژست‌های حرکتی مثل اشاره کردن وسایل را کنترل کرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان
حلقه هوشمند اپل احتمالا نمایشگر خواهد داشت و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - به کمک فرمان خودرو امکان شارژ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - کردن آن وجود دارد.

ایده ساخت حلقه هوشمند در ابتدا کمی عجیب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - به نظر می‌رسد، ولی به کمک آن کارهای مختلفی را می‌توان انجام داد. برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - مثال می‌توان دستگاه‌های خانه هوشمند یا کامپیوتر مک را با چرخش دست کنترل کرد و برای اهداف پزشکی نیز از آن بهره برداری کرد.

همچنین امکان به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - کارگیری آن در اپل واچ هم وجود دارد. البته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - اپل در پتنت خود به چنین موردی اشاره نکرده، ولی محققان دانشگاه «کارنگی ملون» - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - (Carnegie Mellon) در گذشته نشان داده‌اند که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - امکان دستکاری ساعت هوشمند برای تشخیص ژست‌های حرکتی وجود دارد. این کار نه تنها قابلیت‌های اپل واچ را افزایش می‌دهد، بلکه از تولید محصول جدید جلوگیری می‌کند.

یکی از نکات جالب این حلقه هوشمند، احتمال مجهز شدن آن به تراشه U1 اپل است. این تراشه با آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو معرفی شد و تاکنون از آن فقط برای سرعت بخشیدن به انتخاب دیوایس در AirDrop استفاده شده است. به کمک این تراشه می‌توان با نشانه گرفتن آیفون به سمت آیفون دیگری که از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - تراشه U1 بهره می‌برد، آن را در بالای لیست AirDrop نمایش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم شما کریم آباد گالیکش تعمیر لباسشویی زانوسی ZFV1027 هم دارید
پاسخ: بله در کریم آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone