🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34326.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چیپست اسنپدراگون ۸۱۸۰ حداقل ۸.۵ میلیارد ترانزیستور دارد

کمپین مایکروسافت و کوالکام برای اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه های اسنپدراگون تا کنون موفقیت چندانی به دنبال نداشته و شاید اسنپدراگون ۸۵۰ تا حدودی اشتباهات قبلی را تصحیح کند اما تراشه ای دیگر قرار ...

کمپین مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - و کوالکام برای اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه های اسنپدراگون تا کنون موفقیت چندانی به دنبال نداشته و شاید اسنپدراگون ۸۵۰ تا حدودی اشتباهات قبلی را تصحیح کند اما تراشه ای دیگر قرار است روح واقعی را به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - این کالبد بدمد: اسنپدراگون ۸۱۸۰.

چیپست اسنپدراگون ۸۱۸۰ قرار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - است تعداد ترانزیستورهای تعبیه شده در یک تراشه موبایل را به سطح جدیدی در تاریخ برساند. این تراشه که قبلا با نام اسنپدراگون ۱۰۰۰ از آن یاد می شد، از ۸.۵ میلیارد ترانزیستور بهره خواهد برد و این در حالی است که این میزان برای پرچمدار فعلی کوالکام ۵.۳ میلیارد بوده و اپل A12 بایونیک و کایرین ۹۸۰ نیز به عنوان تنها چیپ های موبایل ۷ نانومتری میزبان ۶.۹ میلیارد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترانزیستور هستند.

البته این مزیت بدون اثر جانبی نیست و ابعاد اسنپدراگون ۸۱۸۰ به ۲۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - در ۱۵ میلی متر رسیده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - که نسبت به مدل های مذکور به مراتب بزرگتر است. علاوه بر این مصرف انرژی در چیپست مذکور حدود ۱۵ وات است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - که آن را در رده پردازنده های سری U قرار داده و تا حدودی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - مزیت کم مصرف بودن پردازنده های ARM را بی اثر می سازد.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستانطبیعتا این چیپست مناسب موبایل های نبوده و به صورت ویژه برای لپ تاپ های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - مبتنی بر ویندوز ۱۰ طراحی شده است اما حتی در صورت ارتقای توان پردازشی در صورتی که مشکلات نرم افزاری قبلی به وقت خود باقی باشند، کاربران استقبال چندانی از آن به عمل نخواهند آورد. یکی از مهم ترین مسایلی که در لپ تاپ های ویندوزی مبتنی بر ARM به آن پرداخته شود، اجرای روان اپلیکیشن های ۸۶ بیتی است.

بنا بر گزارش ها انتظار می رود دستگاه های بهره مند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - از چیپست های اسنپدراگون ۸۱۸۰ در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اویل ۲۰۱۹ عرضه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بندرترکمن استان گلستان - شوند. احتمالاً ایسوس اولین دستگاه مجهز به چیپست یاد شده را با اسم رمز «پریموس» در پاییز پیش رو روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone