🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38373.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اولویت‌های فضای مجازی در دولت روحانی برای سال جدید چیست؟

اولویت های فضای مجازی کشور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای سال ۱۳۹۷ تعیین شد و قرار است که دولت در زمینه‌هایی چون شبکه ملی اطلاعات و اینترنت اشیا تمرکز کند و آنها را ...

اولویت های فضای مجازی کشور در حوزه‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای سال ۱۳۹۷ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعیین شد و قرار است که دولت در زمینه‌هایی چون شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و اینترنت اشیا تمرکز کند و آنها را توسعه دهد.

برمبنای اهداف نوشته شده در این بخش از بیانیه، حداقل ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی تا پایان سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۹۹ به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت و متوسط سرعت اینترنت به ۲۰ مگابیت برثانیه می‌رسد. موضوعی که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وزیر ارتباطات نیز چندی پیش آن را تایید کرد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از آنجایی که اهداف این برنامه برای یک دوره 4 ساله نوشته شده، لذا قدم به قدم پیش رفتن در آن و تنظیم این برنامه از ضرورت‌های برنامه دولت برای هر سال جدید به شمار می‌رود. حال به‌تازگی اعضای شورای عالی فضای مجازی در جلسه‌ای به ریاست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حسن روحانی، اولویت‌های فضای مجازی کشور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برای سال ۱۳۹۷ تعیین کرده‌اند.

در این جلسه مقرر گردید مرکز ملی فضای مجازی، برنامه‌های مربوط به اولویت‌های تعیین شده را در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۷ را از بین تمامی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موضوعات ارائه شده در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بیانیه بررسی کرده و آنها را برای رسیدن به مرحله اجرایی ارائه نماید.

راه‌اندازی خدمات پایه و پرکاربرد بومی در بستر شبکه ملی اطلاعات، توسعه هوشمندی و اینترنت اشیا، توسعه اقتصاد و کسب و کار در فضای مجازی، تولید محتوا در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حوزه فرهنگی و نظام جامع تنظیم مقررات فضای مجازی کشور، از مهمترین اولویت‌های تعیین شده توسط این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مرکز به شمار می‌رود که جملگی پیش‌تر در سخنرانی‌های وزیر ارتباطات مورد تاکید قرار گرفتند.

از دیگر موارد ذکر شده در برنامه ششم توسعه می‌توان به افزایش ترانزیت بین الملل، افزایش پهنای باند اینترنت، افزایش دسترسی به خدمات پهن باند و افزایش متوسط سرعت اینترنت و تشکیل و تکمیل سامانه یکپارچه دولت الکترونیکی در کشور اشاره کرد که به نظر می‌رسد رسیدگی به برخی از این موارد به نیمه دوم سال آینده به بعد موکول خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone