🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34327.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جستجوی بصری مایکروسافت بینگ هوشمندتر می‌شود

هر چند موتور جستجوی بینگ مایکروسافت زیر سایه گوگل قرار دارد اما ردموندی‌ها با معرفی ویژگی‌های جدید سعی دارند کاربران بیشتری را به سمت خودشان بکشانند. «جستجوی بصری» (Visual Search) یکی از همین ویژگی‌ها است ...

هر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چند موتور جستجوی بینگ مایکروسافت زیر سایه گوگل قرار دارد اما ردموندی‌ها با معرفی ویژگی‌های جدید سعی دارند کاربران بیشتری را به سمت خودشان بکشانند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «جستجوی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بصری» (Visual Search) یکی از همین ویژگی‌ها است و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، تا پایان این ماه دو قابلیت جدید و کاربردی به این بخش اضافه خواهد شد؛ رونویسی متون و حل مسائل ریاضی.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان

به همراه این دو ویژگی جدید نسخه‌های موبایل بینگ، مایکروسافت موتور جستجوگر خودش در دسکتاپ را هم دستخوش تغییراتی کرد تا کاربران کامپیوتر راحت‌تر بتوانند از جستجوی بصری استفاده کنند. در این بین مهمترین تغییر این است که حالا می توان یک عکس را کشیده و در نسخه کامپیوتر بینگ رها کردد تا جستجو راحت تر باشد.

برای کسانی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که نمی‌دانند جستجوی بصری مبتنی بر موتور جستجوی بینگ بوده و با استفاده از عکس‌هایی که کاربر می‌گیرد اطلاعات و لینک‌هایی به او می‌دهد. مثلا فرض کنید یک جفت کفش دیده‌اید و نه اطلاعاتی از آن ندارید و نه می‌دانید از کجا این پوشیدنی را بخرید. حالا کافیست گوشی را از جیب دربیاورید، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از کفش عکس بگیرید و آن را در بینگ آپلود کنید تا جزییات را به دست بیاورید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشتاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام، من از شهر شاهین شهر هستم و یک مشکل با لباسشویی زیرووات IZ-1493 WIFI داشتم. این مشکل این بود که هر وقت می‌خواستم از آن استفاده کنم، دستگاه به درستی کار نمی‌کرد و ارور می‌داد. برای حل این مشکل، به تعمیرکاری در منطقه شهرک ردانی پور رفتم. تعمیرکار به زودی خطا را تشخیص داد و مشکل را برطرف کرد. تعمیرکاران بسیار حرفه‌ای و کارآزموده‌ای بودند. بنابراین، اگر هرگونه مشکل با لباسشویی دارید، به شهرک ردانی پور مراجعه کنید و این مشکل را با تعمیرکاران حرفه‌ای این منطقه حل کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone