تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16965.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 اولترا به بهترین دوربین تله فوتو در دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود

سامسونگ نسل آینده پرچمدارهای خود را با پیشرفت‌های زیادی معرفی خواهد کرد و طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی S21 اولترا با بهترین دوربین تله فوتو در میان تمام گوشی‌های هوشمند از راه می‌رسد. اخیرا افشاگر معروف ...

سامسونگ نسل آینده پرچمدارهای خود را با پیشرفت‌های زیادی معرفی خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد و طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی S21 اولترا با بهترین دوربین تله فوتو در میان تمام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی‌های هوشمند از راه می‌رسد.

اخیرا افشاگر معروف دنیای فناوری، «Ice Universe» در توییتی جزئیاتی درباره دوربین قدرتمندترین گوشی سری گلکسی S21 منتشر کرده است. این گوشی هوشمند به دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که یکی از آن‌ها قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دیگری زوم اپتیکال ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دو دوربین تله فوتو از سنسورهای ۱/۲.۸ اینچی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel بهره می‌برند. این دوربین‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - در مقایسه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی S20 اولترا با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر پیشرفت زیادی را تجربه می‌کنند و می‌توانند تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان

استفاده از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel درون دوربین‌های تله فوتو به معنای فوکوس سریعتر و قابل اطمینان‌تر است. گلکسی S21 اولترا در مقایسه با نسل کنونی به لطف استفاده از دوربین تله فوتو با قابلیت زوم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - اپتیکال ۳ برابری، تصاویر پرتره بهتری ثبت خواهد کرد.

به تازگی مشخصات فنی کامل گوشی‌های سری گلکسی S21 افشا شده که شامل نسخه اولترا نیز می‌شود. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۸ اینچی سوپر امولد LTPO با رزولوشن +WQHD مجهز می‌شود که حداکثر روشنایی برابر ۱۶۰۰ نیت دارد و رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

پرچمدار آینده سامسونگ احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و با توجه به بازاری که در آن عرضه می‌شود، دارای چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ یا اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. این گوشی هوشمند از نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند توسط آن ویدیوهای 8K با سرعت ۳۰ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - فریم بر ثانیه بگیرند.

گلکسی S21 اولترا با وای فای 6E، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C، اسپیکر استریو، سنسور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد و می‌توان آن در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی سفارش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone