🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11450.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی بطور تصادفی از ردمی ۱۰ رونمایی کرد

معمولا پیش از معرفی رسمی یک محصول، منابع مختلف مشخصاتش را افشا می‌کنند، اما اینکه یک کمپانی دست به انتشار مشخصات کامل دستگاه آینده‌اش بزند، کاری تقریبا نادر است. با این وجود شیائومی بطور تصادفی ...

معمولا پیش از معرفی رسمی یک محصول، منابع - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - مختلف مشخصاتش را افشا می‌کنند، اما اینکه یک کمپانی دست به انتشار مشخصات کامل دستگاه آینده‌اش بزند، کاری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - تقریبا نادر است. با این وجود شیائومی بطور تصادفی مشخصات کامل گوشی ردمی ۱۰ را برای مدت کوتاهی روی وب‌سایتش قرار داد و به نوعی از آن رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند برای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - مدتی در وب‌سایت شیائومی قرار گرفت، اما ظاهرا قرار نبوده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - این دستگاه در چنین تاریخی معرفی شود و پست مربوطه حذف شده است. با این حال، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - مشخصات ردمی ۱۰ به اینترنت راه پیدا کرده و می‌دانیم چینی‌ها در آینده می‌خواهند از چه محصولی رونمایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - کنند.

مشخصات ردمی ۱۰ شیائومی

این گوشی هوشمند به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز می‌شود که البته این فریم ریت با توجه به محتوای در حال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - نمایش، بطور خودکار تغییر می‌کند تا تعادلی میان عملکرد و مصرف انرژی ایجاد شود. شیائومی برای این محصولش چیپ هلیو G88 مدیاتک درنظر می‌گیرد و در بالاترین نسخه آن را با ۶ گیگابایت رم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - حافظه داخلی می‌فروشد.

طبق اطلاعات وب‌سایت شیائومی، این گوشی هوشمند به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد، با این حال در جعبه‌اش یک شارژر ۲۲.۵ واتی قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان

در بخش دوربین، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روبه‌رو هستیم که پیشرفت چشمگیری نسبت به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ردمی ۹ به حساب می‌آید. این سنسور توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین سلفی این محصول هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که در یک حفره - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - در مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد.

از سایر مشخصات ردمی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - ۱۰ شیائومی می‌توان به اسپیکر دوگانه، جک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - ۳.۵ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - میلی‌‍متری هدفون، سنسور اثر انگشت روی فریم و رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - پیش فرض MIUI 12.5 اشاره کرد.

قیمت ردمی 10

در پست شیائومی اطلاعاتی درباره قیمت ردمی ۱۰ وجود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - نداشت، اما انتظار داریم قیمت این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - دستگاه مشابه نسل قبلی‌اش باشد و با قیمت نزدیک به ۲۲۰ دلار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - از راه برسد. این گوشی در نسخه‌های مختلف روانه بازار می‌شود که شامل ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان

برخلاف قیمت، از تاریخ فروش این دستگاه اطلاع داریم. شیائومی می‌خواهد این گوشی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - هوشمند را ۲۷ مرداد ماه روانه بازار کند، بنابراین شاید معرفی رسمی این دستگاه هم در همین تاریخ صورت بگیرد، هرچند تنها چیزی که ما در حال حاضر از آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشتپر استان گیلان - اطلاعی نداریم، قیمت ردمی 10 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone