تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24231.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حملات سایبری موفق به تاسیسات نفتی و زیرساخت‌های حیاتی کشور تکذیب شد

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری اعلام کرد که بر اساس رصدهای صورت گرفته، حمله سایبری موفقی به تاسیسات نفتی و سایر زیرساخت‌های حیاتی کشور صورت نگرفته است. مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد که برخلاف ...

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری اعلام کرد که بر اساس رصدهای صورت گرفته، حمله سایبری موفقی به تاسیسات نفتی و سایر زیرساخت‌های حیاتی کشور صورت نگرفته است.

مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد که برخلاف ادعاهای امروز رسانه‌‌های غربی مبنی بر حملات سایبری موفق به تاسیسات نفتی و سایر زیرساخت‌های حیاتی ایران، چنین اتفاقی صحت ندارد.

در پی این خبر، سخنگوی وزارت نفت این موضوع را تکذیب کرد و گفت فعالیت تاسیسات نفتی ایران طبق روال عادی ادامه دارد. از سوی دیگر «امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فناوری اطلاعات ایران نیز در این مورد واکنش نشان داد و در توییتر خود نوشت:

«در ۴۸ ساعت اخیر رویداد غیرمنتظره‌ای که نشانگر یک حمله سایبری باشد در سپر دژفا دیده نشده است. گزاره «جنگی نخواهد شد» شامل حوزه سایبری نیز خواهد بود؛ هرچند آمادگی‌های کافی برای مقابله هم داریم. دژفا نشانه مهمی از رشد شبکه ملی اطلاعات است.»

تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

دژفا یک - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طرح امنیتی جامع از انواع سامانه‌های امنیتی است که بخش عظیمی از تهدیدات موجود در شبکه‌ها بخصوص شبکه ملی اطلاعات را شناسایی و با آن مقابله می‌کند. این سپر امنیتی با هدف مقابله با حملات سایبری و حمایت از تداوم خدمات دیجیتال، اردیبهشت ماه امسال توسط «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات رونمایی شد.

این سامانه‌ها صرفاً برای شناسایی و مقابله با تهدیدات شبکه ملی اطلاعات نیست و می‌تواند تهدیدات زیرساخت‌ها، محیط وب، غیر وب (تجهیزات)، تلفن همراه، تجهیزات حوزه صنعت و دیگر موارد را شناسایی کرده و با آنها مقابله کند. پیش - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این از نمونه‌های - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خارجی در ابزارهای داخل کشور استفاده می‌شد اما در طی یک بازه  زمانی ۱۰ ساله این طرح پروژه جامع امنیتی قوی - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و محکم - تعمیرات یخچال کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شکل گرفت و در نهایت دژفا با هزینه‌ای ۲۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد. دژفا در حال حاضر شامل ۱۰ پروژه‌ بومی برای امن‌سازی داده‌های مردم و کسب‌وکارها است و گفته می‌شود در آینده به تعداد آن افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone