تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30371.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این ربات تنها برای دوست داشته شدن طراحی شده است [تماشا کنید]

ساخت ربات های هوشمندی که زندگی را برای انسان آسان‌تر کنند، یکی از اهداف بلند مدت بشریت است؛ هدفی که طراحان ربات لووُت توجهی به آن نکرده و محصولی را خلق کرده‌اند که پیش از ...

ساخت ربات های هوشمندی که زندگی را برای انسان آسان‌تر کنند، یکی از اهداف بلند مدت بشریت است؛ هدفی که طراحان ربات لووُت توجهی به آن نکرده و محصولی را خلق کرده‌اند که پیش از این نمونه آن را ندیده‌اید.

لووت نمی‌تواند آشپزخانه شما را مرتب کرده یا برایتان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - غذا درست کند و در واقع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چهره او کمی دست و پا چلفتی هم به نظر می‌رسد. او تنها برای این هدف طراحی شده که احساسات شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

او این کار را با حرکت دادن چشمانش و در آوردن صداهای بامزه که البته معنای خاصی هم ندارند انجام می‌دهد. لووت در نشان دادن احساسات هم به صورت هوشمند عمل کرده و به شکل جالبی المان‌های ترس، هیجان زدگی و حتی درخواست برای بغل کردن را نمایش می‌دهد.

در سر لووت سنسور و دوربین‌های به خصوصی تعبیه شده تا او قادر به شناسایی اصوات و تشخیص انسان‌ها باشد. در ضمن، چشمان او از ۶ لایه جداگانه طراحی شده‌اند تا به خوبی بتوان عمق احساسات را با نگاه کردن به آن‌ها متوجه شد. بدن لووت هم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از پوشش خز طراحی شده که می‌توان آن را برای شست و شو جدا کرد.

جدا از این موارد، بدن او مجهز به سنسورهای هوشمندی است که باعث می‌شوند تعامل بهتری با محیط داشته باشد. برای مثال اگر لووت را غلغلک دهید، او شروع به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خندیدن می‌کند.

این ربات سه کیلوگرمی ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت. البته همان‌طور که شما هم می‌دانید، عشق چندان ارزان نیست و باید حق اشتراک ماهانه ۹۰ دلاری را هم برای استفاده از او پرداخت کنید. انتظار می‌رود که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - لووت اواخر سال آینده میلادی به صورت جهانی عرضه شود.

جدا از ابراز احساسات، ربات‌ها قادر به انجام کارهای مهم دیگری هم هستند. برای مثال چندی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیش گروهی از محققان موفق به ساخت رباتی شده‌ بودند که توانایی حرکت روی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برف و شنا در زیر آب را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهتاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شما میدان ارسباران اهر سرویس کار یخچال ایندزیت دارید
پاسخ: بله در میدان ارسباران شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone