🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35641.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا فیسبوک می‌تواند زمان مرگ شما را تخمین بزند؟

به نظر می‌رسد که فیسبوک ماموریت دارد تا تمامی وجوه زندگی یک کاربر را دنبال کرده و اطلاعات زیادی از او بدست آورد. کار حتی به جایی رسیده که شنیده می‌شود این کمپانی راهی پیدا ...

به نظر می‌رسد که فیسبوک ماموریت دارد تا تمامی وجوه زندگی یک کاربر را دنبال کرده و اطلاعات زیادی از او بدست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - آورد. کار حتی به جایی رسیده که شنیده می‌شود این کمپانی راهی پیدا کرده تا زمان مرگ کاربر را نیز به درستی تخمین بزند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران

به گزارش نیویورک تایمز پتنت جدیدی از فیسبوک بدست آمده که از توسعه‌ی موتور پیش‌بینی تغییرات زندگی خبر می‌دهد که قادر است رویداد‌های بزرگ زندگی یک کاربر فیسبوک را مشخص کند.

بدین ترتیب الگوریتم اشاره شده قادر است که زمان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - تغییرات احتمالی نظیر وضعیت تاهل، تولد فرزند، شغل جدید، فارغ التحصیلی یا مرگ یک شخص را بدست آورد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران

موتور پیش‌بینی تغییرات زندگی از یادگیری ماشینی و تاریخچه ثبت شده‌ی کاربر در فیسبوک استفاده می‌کند تا احتمال وقوع هر اتفاق در آینده‌ی کاربر را محاسبه کرده و دقیقترین نتیجه را بدست آورد.

همانطور که پیش بینی می‌کنید مهمترین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - دلیل طراحی چنین الگوریتمی‌ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - تبلیغات است. این شبکه اجتماعی با دانستن خصوصی ترین جزییات زندگی یک کاربر قادر خواهد بود که بهترین گزینه‌ی تبلیغاتی را انتخاب کرده و برای وی به نمایش بگذارد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران

برای مثال اگر این الگوریتم بتواند زمان حامله بودن یک کاربر را با مشاهده‌ی پست‌های ارسال شده توسط وی را تخمین بزند می‌تواند تبلیغات زیادی درباره‌ی لباس‌های کودک برای او به نمایش بگذارد.

بدین ترتیب این الگوریتم قادر خواهد بود تمامی اطلاعات موجود یک کاربر در شبکه‌‌ی اجتماعی نظیر پست‌ها، پیغام‌های سریع، ایمیل و ... را بخواند پ تشخیص بدهد که چه واقعه‌ی بزرگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - در انتظار اوست تا روند زندگی‌اش را تغییر دهد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران

علاوه بر این الگوریتم پتنت دیگری هم از فیسبوک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - بدست آمده که به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - جاسوسی از طریق میکروفون گوشی کاربران احتصاص دارد. بر اساس جزئیات نوشته شده در این پتنت به نظر می‌رسد که میکروفون گوشی هر فرد می‌تواند با بررسی صدای موجود پیرامون کاربر، برنامه تلویزیونی یا موزیک مورد علاقه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تنکابن استان مازندران - وی را بشناسد تا متحوایی شبیه به او پیشنهاد دهد.

با این حال به نظر میٰ‌رسد که فیسبوک قصد دارد استفاده از دیتای کاربران را به مرحله بالاتری ببرد تا بتواند حتی برای آینده‌ی فرد نیز تصمیم گیری کند.

 

تماشا کنید: پروژه جدید فیسبوک، ساخت محله مسکونی و یک هتل در سان فرانسیسکو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone