🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35663.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با موبایل موتورولا وان پیش از رونمایی رسمی آشنا شوید

ماه گذشته برای نخستین بار شنیدیم که موتورولا قصد دارد نخستین موبایل خود تحت برنامه اندروید وان را با نام موتورولا وان پاور روانه بازار کند. حال تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان ...

ماه گذشته برای نخستین بار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شنیدیم که موتورولا قصد دارد نخستین موبایل خود تحت برنامه اندروید وان را با نام موتورولا وان پاور روانه بازار کند. حال تصویری در فضای مجازی منتشر شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که نشان می دهد پاور وان یک برادر دیگر با نام موتورولا وان نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خواهد داشت.

همان طور که در تصویر ابتدای مطلب واضح است، موتورولا وان هم چون دیگر برادر خود، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با تبعیت از ترند محبوب این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روزهای بازار دارای شکافی در بالای نمایشگر خود است. جز این، موبایل مورد بحث از لحاظ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ظاهری شباهت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - زیادی با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پاور وان خواهد داشت و تنها به نظر می رسد از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جنبه افزاری و قیمت در جایگاه بالاتری نسبت به آن قرار گیرد.

به نظر می رسد شاسی اصلی گوشی جدید موتورولا از جنس آلومینیوم باشد و ظاهراً پورت قدیمی تر USB به مدل جدیدتر USB-C ترجیح داده شده است. در بدنه پشتی اما به جای فلز، شاهد استفاده از شیشه ای صیقلی هستیم. ضمن این که برخلاف شنیده های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیشین، نحوه چینش سنسورهای دوگانه دوربین اصلی به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جای افقی، عمودی خواهد بود و فلش LED هم در بین آنها جا خوش کرده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گرچه شاید در تصاویر چنین بربیاید که دو موبایل مجهز به اندروید وان موتورولا از لحاظ ابعاد نمایشگر با یکدیگر برابرند، اما ظاهراً صفحه نمایش موتورولا وان کمی کوچکتر خواهد بود. در خصوص سایر مشخصات فنی موبایل مورد بحث اطلاعاتی در دست نیست.

فعلاً تاریخ مشخصی برای رونمایی از دو موبایل موتورولا وان و موتورولا وان پاور اعلام نشده، اما به احتمال فراوان تا پیش از تابستان شاهد معرفی و ورود آنها به بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone