🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35670.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت و تشکیل تیمی تازه از متخصصین برای کار روی پروژه های سلامت محور

کمپانی بزرگ مایکروسافت به تازگی و در راستای برنامه های پیشین خود در حوزه سلامت، اقدام به تشکیل تیمی تازه از متخصصین کرده تا روی یک پروژه جدید سلامت محور کار کنند. پروژه ای که ...

کمپانی بزرگ مایکروسافت به تازگی و در راستای برنامه های پیشین خود در حوزه سلامت، اقدام به تشکیل تیمی تازه از متخصصین کرده تا روی یک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - پروژه جدید سلامت محور کار کنند. پروژه ای که قرار است به کمک هوش مصنوعی و پردازش ابری تکنولوژی های تازه را در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - دو زمینه مراقبت های پزشکی و سبک زندگی ارائه دهند.

برای نیل به هدف فوق غول نرم افزاری دنیا دو متخصص بسیار برجسته را برای هدایت تیم مذکور به استخدام درآورده است. نفر اول جیم واین استاین است که همین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - حالا دو کمپانی Innovation و Health Equity را در زمینه تکنولوژی های مرتبط با سلامت مدیریت می کند. او - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - و شرکت های تحت مدیریتش قرار است طی یک برنامه بلند مدت توسعه پلتفرم های ابری برای پروژه های سلامت محور را تسهیل کنند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان

نفر بعد نیز جاشوا مندل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - است که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - از او به عنوان یکی از معماران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - اصلی پلتفرم های ابری متن باز یاد می کنند. او - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - نیز قرار است بخشی از تیم جدید مایکروسافت باشد تا کمک کند زمینه توسعه معماری خدمات ابری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - متن باز برای سیستم های بهداشتی و درمانی فراهم شود.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - پتانسیل پردازش های ابری و ذخیره سازی و آنالیز داده های بزرگ در زمینه فعالیت های درمانی و سلامت محور پی برده است. اپل نیز در یکی دو سال اخیر و با محوریت اپلیکیشن Health app تلاش کرده تا داده های سلامت محور کاربران خود را به جمع آوری و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - در همکاری با مراکز درمانی معتبر به تحلیل آنها بپردازد تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - از این طریق خدمات مشاوره ای و درمانی بیش از پیش شخصی سازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - و موثر شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان

از آن سو نیز مراکز درمانی و تحقیقاتی می توانند از داده های فوق در پیشبرد هر چه بیشتر پروژه های تحقیقاتی خود و توسعه روش های درمانی جدید بهره ببرند.

فراموش نکنید که گوگل نیز در یک همکاری جدید با فیت بیت قرار است داده های تولید شده توسط پوشیدنی های هوشمند را به کمک سرویس «Google Cloud for Healthcare» در اختیار پزشکان و مراکز درمانی قرار دهند. بدین ترتیب پزشک می تواند در همه حال از حال بیمار خود باخبر بوده و روند درمان او را تحت نظر داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone