🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35656.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ماجرای مایکروسافت و موبایل‌هایش؛ آیا ردموندی‌ها به خودزنی پایان می‌دهند؟

سال ۲۰۱۱ وقتی سامسونگ اومنیا ۷ خودم را که ویندوز ۷ اجرا می‌کرد به دوستانم نشان می‌دادم گفتم: «نه، مالتی تسکینگ ندارد اما عجب پلتفرم پولیش شده‌ای است. خوشبختانه اپلیکیشن‌ها هم برایش می‌آیند.» وقتی لومیا ...

سال ۲۰۱۱ وقتی سامسونگ اومنیا ۷ خودم را که ویندوز ۷ اجرا می‌کرد به دوستانم نشان می‌دادم گفتم: «نه، مالتی تسکینگ ندارد اما عجب پلتفرم پولیش شده‌ای است. خوشبختانه اپلیکیشن‌ها هم برایش می‌آیند.»

وقتی لومیا ۱۰۲۰ که ویندوز ۸ اجرا می‌کرد را به دوستانم نشان دادم گفتم: «بله، این پلتفرم مثل اندروید از نمایشگر تمام اچ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - دی یا پردازنده ۴ هسته‌ای پشتیبانی نمی‌کنه اما عکس‌هایی که می‌گیرد معرکه‌اند. و یک تعداد کمی اپلیکیشن عالی هم برایش آمده.»

چند وقت بعد از اینکه لومیا ۹۵۰ با ویندوز ۱۰ موبایل را خریدم به همکارانم گفتم: «اپلیکیشن‌های کمتری دارد، کمتر پولیش شده، هنوز نمی‌توانم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - موبایلم را وقتی به شارژ است، خاموش کنم و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - دوربین یک باگ همیشگی دارد.»

فکر می‌کنم یکی از معدود افرادی که در ویندوز فون پتانسیلی دیده بود و به آن فرصت می‌داد، تسلیم شدن کمپانی را شاهد بود. نباید شگفت‌زده باشم چون مایکروسافت فرصت‌های پیش روی موبایلش را طی سال‌ها به شکل عمده‌ای تلف کرد. انحصار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - اندروید و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - iOS نبود که جاه‌طلبی مایکروسافت در بخش موبایل را از بین برد. گوگل و اپل یک چاقو به مایکروسافت دادند و سپس شرکت ردموندی زمین خورد و روی آن افتاد. بلند شد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - و دوباره زمین خورد و روی چاقو افتاد.

ریبوت پس از ریبوت

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

در اولین روزهای پدید آمدن صنعت موبایل‌های هوشمند، ویندوز موبایل با بلک‌بری و سیمبین بر سر تخت پادشاهی مبارزه می‌کرد. اما چند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - سال جلوتر بیاییم و به ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برسیم می‌بینیم که یک بازطراحی کامل لازم است. انگار ویندوز را به زور داخل یک موبایل جا داده باشند و هیچ تمهیدی برای بهتر کردن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - آن نداشته باشند.

این شرکت مالکان ویندوز موبایل را زمانی کاملا رها کرد که در سال ۲۰۱۰ ویندوز فون ۷ را انتشار داد و مجبورشان کرد تا یک دستگاه جدید بخرند. اولین بار بود که مایکروسافت همه را مجبور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ریبوت و شروع دوباره می‌کرد (که البته آخرین بارش نبود). موبایل ویندوزی HTC HD2 ثابت کرد که می‌توان ویندوز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - فون ۷ را روی گوشی داشت.

دو سال جلوتر، مایکروسافت تصمیم گرفت همین استراتژی را برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ویندوز ۸ و ویندوز فون مناسب با آن پیاده کند و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ورژن قبلی را خیلی سریع از دوره خارج کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

به نظر می‌رسید که مایکروسافت از تجربه‌های قبلی درس گرفته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - و ویندوز فون ۸.۱ و ویندوز ۱۰ موبایل را به هر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - تعداد موبایلی که توانست آورد. اما ویندوز ۱۰ موبایل روی لومیا ۹۵۰ تجربه بسیار بدی در همان ابتدا روی کاربر می‌گذاشت و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - مجبورت می‌کرد تا آپدیت‌های سیستم عامل را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - برای ساعت‌ها دانلود کنی تا قابل استفاده شود. بسیاری از مشکلات اپ استور غیر قابل چشم پوشی بود و به صورت خودکار هم ریستارت می‌شد. بسیاری از تسترهای ویندوز ۱۰ موبایل هم طی این پروسه اخراج شدند.

منصف باشیم، مایکروسافت بالاخره بعد از آپدیت‌های متعدد، سیستم عامل قابل اعتماد و مناسبی ارائه کرد ولی به ناگهان تصمیم گرفتند آپدیت‌ها را متوقف کنند.

یکی دیگر از ناامیدی‌های ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت Continuum for Phones بود که اجازه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - می‌داد از آن مثل یک دسکتاپ در زمان وصل بودن به نمایشگر استفاده کرد. در رقابت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - با هوآوی و سامسونگ که تجربه بهتری ارائه می‌دادند و اپلیکیشن‌های بیشتری هم داشتند، استور مایکروسافت هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

گپ همیشگی اپلیکیشن‌ها

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

البته که گپ اپلیکیشن‌های همیشه یکی از دلایل بزرگ شکست مایکروسافت بوده. وقتی پایان آپدیت‌ها برای ویندوز ۱۰ موبایل اعلام شد، جو بلفیوره مدیر سابق مایکروسافت به این موضوع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - اشاره کرد.

بلفیوره که به عنوان چهره اصلی ویندوز فون شناخته می‌شد توییتی کرد و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - گفت آن‌ها همه کاری کردند ولی نشد که این گپ عظیم را به حداقل برسانند: «ما خیلی سخت تلاش کردیم تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها را راضی کنیم. پول دادیم... - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - برایشان چند اپلیکیشن نوشتیم... اما تعداد کاربران برای سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها بسیار کم است.»

خیزش اپلیکیشن‌های وب پراگرسیو می‌توانست به ویندوز ۱۰ موبایل کمک کند. این اپ‌ها روی انواع دستگاه‌ها اجرا می‌شدند اما پلتفرم موبایل مایکروسافت از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کرد.

مایکروسافت و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ندانم کاری‌هایش

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

مایکروسافت تاریخچه‌ای پیچیده با دیگر پلتفرم‌های موبایل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - دارد به خصوص زمانی که می‌خواست ویندوز فون را در روزهای اول به جلو براند. آن زمان چند اپلیکیشن اندرویدی برایش عرضه کرد حتی وقتی گوگل اقدامی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - مشابه برای مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - را رد کرد.

حتی یک فریم‌وورک طراحی کردند تا به اپ‌های اندرویدی اجازه کار کردن در ویندوز ۱۰ موبایل را بدهند ولی بعدها جا زدند و پروژه را لغو کردند. اخیرا نیز شرکت تحت مدیریت ساتیا نادلا و تری میرسون با ندانم کاری، اپ‌ها و سرویس‌ها را فدا کردند. یکی را برای پی سی، یکی برای موبایل و همین رویه ادامه دارد.

بعد از عرضه ویندوز ۱۰ موبایل تعدادی اپ برای اندروید و iSO عرضه کردند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - اما سیستم عامل خود را رها کردند. طرفداران هم فهمیدند که مایکروسافت دیگر به ساخته خود اعتقادی ندارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

بخش ناراحت‌کننده دیگر داستان این است که مایکروسافت با خرید نوکیا، روی گنجی از ابزارها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - و اپلیکیشن‌ها نشسته و هیچ کاری برای آن نمی‌کند. خب، لایسنس Pro Camera UI را می‌فروشند و دیزاین موبایل‌ها را در اختیار HMD می‌گذارند. همین فقط. فرصت آن را داشتند تا Creative Studio یا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - اپلیکیشن دوربین لومیا و دیگر قابلیت‌های خوبشان را به اندروید و iOS بیاورند اما فرصت را سوزاندند.

حتی حالا هم مایکروسافت در ارائه سرویس استریم گیمینگ که کاربران بتوانند بازی‌های اکس باکس را از طریق اینترنت محلی روی موبایل داشته باشند شکست خورده. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - در عوض به تماشای استیم نشست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - تا اپلیکیشنش را برای اندروید و iOS عرضه کند و کاربران این سیستم عامل‌ها بتوانند بازی‌های پی سی را روی موبایلشان بازی کنند.

قدم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - بعدی مایکروسافت چیست؟

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

هر ماه یک خبر در مورد این می‌شنویم که مایکروسافت و شرکایش در حال کار روی یک لپ‌تاپ/موبایل هیبریدی هستند. از بیانیه‌ها و ثبت اختراع‌های مایکروسافت همیشه چنین برداشت‌هایی می‌شود کرد. ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت سال پیش اعلام کرد شرکتش تلفن‌های بیشتری خواهد ساخت ولی این موبایل‌ها هیچ شباهتی به آنچه امروز می‌بینیم ندارند.

تکه‌های پازل کم‌کم در حال تکمیل شدن هستند چون ویندوز ۱۰ حالا از پردازنده آرم پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت پشتیبانی از آرم را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - تبدیل به اولویت ویندوز ۱۰ کرده تا اجازه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - دهد تولیدکنندگان از پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - کم‌مصرف اسنپدراگون کوالکام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - استفاده کنند. اولین دستگاه‌های ویندوز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ۱۰ با چیپ متمرکز بر موبایل اسنپدراگون اوایل امسال عرضه شدند اما بررسی‌ها نشان داد که مایکروسافت و شرکایش باید بیشتر کار کنند. منتقدان می‌گویند عملکرد دستگاه ناامیدکننده است در حالی که عمر باتری انتظاراتشان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - را برآورده کرده.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

اسنپدراگون ۸۵۰ (که بر اساس چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ ساخته شده) می‌تواند عملکرد قابل قبولی ارائه دهد. حالا اسم پردازنده اسنپدراگون ۱۰۰۰ هم شنیده می‌شود.

حتی مایکروسافت هم به طریقی در تلاش است ویندوز ۱۰ را تمام و کمال برای چیپ آرم آماده سازد. مثل پشتیبانی کامل از ۶۴ بیت. در حال حاضر اپ‌های ۶۴ بیت و بازی‌ها اجرا نمی‌شوند و برخی سرویس‌ها هم همینگونه هستند. درایورهای x86 شما هم روی ویندوز ۱۰ آرم قابل اجرا نیست.

چه کسی یک ویندوز فون جدید می‌خرد؟

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان

بین ویندوز ۱۰ آرم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - و چیپ‌هایی که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - قادر هستند ویندوز ۱۰ را به طور کامل اجرا کنند، به نظر می‌رسد که این شرکت بالاخره می‌تواند یک گوشی ویندوزی کامل یا حتی یک گوشی تاشو بسازد. اما چرا این کار را بکند وقتی اندروید و iOS بازار را تصاحب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - کرده‌اند؟

وبسایت ویندوز سنترال معتقد است که مایکروسافت رویکردی مشابه سرفس را برای موبایل جدیدش پیش گرفته و می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ابتدا آن را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - برای بخش کوچک و ویژه‌ای از مخاطبان بازاریابی کند اما اگر این شرکت بخواهد موبایل‌های بیشتری بفروشد چالش بزرگی در پیش دارد. داشتن یک پی سی در جیب ایده معرکه‌ای است اما اگر بخش موبایلی محصول در حد انتظار نباشد چه؟

اگر دستگاه جدید شرکت ویندوز ۱۰ کامل را اجرا کند، گپ اپلیکیشن‌ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - دیگر اهمیتی ندارد. اپ‌ها و تجربه کامل مرورگرها با پردازنده جدید کوالکام حتی سریع‌تر از گذشته اجرا می‌شود. اما این اپ‌ها و سرویس‌ها چطور در قالب تلفن همراه خواهند آمد؟ و آیا مایکروسافت دوباره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قروه استان کردستان - تلاش برای اپ‌های فراگیر را از سر می‌گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ میشه بگید روستای دیوزند قروه هم خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای دیوزند شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone