🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35642.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

 رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه: چرا نورچشمی‌ها در لیست بانک مرکزی نیستند؟

بانک مرکزی روز گذشته لیست غیرکاملی از افراد حقیقی و حقوقی که ارز دولتی برای واردات برخی محصولات گرفته بودند را منتشر کرد. بر اساس همین لیست، واردکنندگان لپ‌تاپ مبلغی معادل ۳۵ میلیون و ۸۹ ...

بانک مرکزی روز گذشته لیست غیرکاملی از افراد حقیقی و حقوقی که ارز دولتی برای واردات برخی محصولات گرفته بودند را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - منتشر کرد. بر اساس همین لیست، واردکنندگان لپ‌تاپ مبلغی معادل ۳۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۲۶ یورو ارز دولتی دریافت کرده‌اند تا محصولات خود را با قیمت واقعی در بازار عرضه کنند؛ اتفاقی که «سیدمهدی میرمهدی»، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران باور دارد در حال رخ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دادن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است.

میرمهدی در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این پرسش که لیست منتشر شده از سوی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بانک مرکزی را تایید می‌کند یا خیر، عنوان می‌کند که در زمینه IT این لیست را بین ۸۰ الی ۸۵ درصد تایید می‌کند اما لیست مشکلات دیگری هم دارد:

 «اشکال کلی لیست این است که نورچشمی‌هایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که ارز گرفته‌اند در این لیست حضور ندارند. خودروسازهایی که بیشترین ارز را به خود اختصاص داده‌اند در لیست نیستند. قاعدتاً باید هر شرکتی که ارز گرفته، چه خصوصی و چه دولتی، اعلام می‌شد و این ضعف دولت است که صرفاً بخشی را اعلام کرده و قضاوت کامل را بر عهده مردم قرار نداده. این وسط اصناف در حال بدنام شدن هستند در حالی که افرادی که در بخش دولتی ارز گرفته‌اند، هزاران برابر صنوف است.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

او در پاسخ به این پرسش که چرا فقط ۸۰ الی ۸۵ درصد از لیست مربوط به صنعت IT را تایید می‌کند گفت: «بعضی از این شرکت‌ها برای ما آشنا و از اعضای صنف ما نیستند. متاسفانه برای واردات کالا محدودیتی وجود ندارد و برخی، زمانی که کالا وارد می‌کنند به مجموعه IT مرتبط می‌شوند. این درست نیست و ما در پی آن هستیم تا بعضی از این شرکت‌ها را مشخص کنیم و ببینیم کجا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هستند. ما اسنادی از برخی از این شرکت‌ها نداریم و اکنون مشغول پیگیری این موضوع هستیم.»

میر‌مهدی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش‌بینی‌اش در خصوص کاهش قیمت لپ‌تاپ در روزهای آینده می‌گوید: «از روز شنبه، کسانی که کالای IT خریداری می‌کنند اگر فاکتور رسمی دریافت کنند، با مبلغ ۴۲۰۰ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تومان محاسبه خواهد شد. البته هزینه‌های دیگری علاوه بر سود بازرگان به این مبلغ اضافه می‌شود. اگر اکنون به سایت شرکت‌هایی که اسمشان در لیست است بروید، می‌توانید بر مبنای دلار ۴۲۰۰ تومانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کالا خریداری کنید. البته تصور من این است که در آینده دلار ۴۲۰۰ تومانی وجود نداشته باشد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و همکاران ما هم که با این قیمت در حال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فروش هستند، نتوانند دوباره کالا را جایگزین کنند.»

به گفته رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، بیشتر لپ‌تاپ‌هایی که با ارز دولتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وارد شده‌اند مرتبط با برندهای ایسوس، ایسر و لنوو هستند. میرمهدی اشاره می‌کند که واردکننده‌ها به دلیل قیمت بالای محصولات اپل، علاقه‌ای به واردات لپ‌تاپ‌های این شرکت ندارند: - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - «توان خرید مردم در حال حاضر به گونه‌ای نیست که بتوانند ۱۶-۱۷ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میلیون برای خرید یک لپ‌تاپ اپل هزینه‌ کنند. به همین دلیل کالاهایی وارد می‌شود که قیمت مناسب‌تری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشته باشند. اکنون صرفاً برخی مدل‌های پرطرفدارتر اپل به شکل محدود وارد می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

بر اساس گزارش بانک مرکزی، بیش از ۳۵ میلیون یورو ارز دولتی به شرکت‌های واردکننده لپ‌تاپ اختصاص پیدا کرده اما این مبلغ چقدر از نیاز واقعی بازار را پوشش داده است؟ میرمهدی با اشاره به ناکافی بودن ارز تخصیصی، در پاسخ به سوال دیجیاتو خبر می‌دهد که به دلایل مختلف که هم مرتبط به شرکت‌های واردکننده است و هم گمرک، نمی‌توان گفت که نیاز واقعی بازار لپ تاپ چقدر است:

«متاسفانه گمرک آمار دقیقی ارائه نمی‌دهد که چقدر کالا وارد می‌شود و این اطلاعات را محرمانه می‌داند. در حالی که به دنبال استفاده از این اطلاعات نیستیم و فقط می‌خواهیم آمار دقیقی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به دست بیاوریم. حتی اسم افراد را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم از گمرک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نخواسته‌ایم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا صرفاً بتوانیم مصرف داخلی سالانه‌مان را بدانیم. بالاخره باید یک آماری برای استناد وجود داشته باشد. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شرکت‌ها هم به دلیل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بحث دارایی، آمار دقیقی نمی‌دهند. به همین دلیل هر آماری که اکنون به شما بدهم دقیق نیست. در حوزه IT پرفرم [پیش‌فاکتور]های زیادی برای ثبت سفارش و دریافت ارز دولتی انجام شده و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به بیشتر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آنها واقعاً - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارزی داده نشده است. اگر اینکار انجام می‌شد مطمئن باشید که قیمت این محصولات در بازار به این شکل افزایش پیدا نمی‌کرد. بعضی شرکت‌های واردکننده دو ماه است که پول ارز و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعهد ۳۵ درصدی‌اش را در بانک گذاشته‌اند و هنوز ارزی دریافت نکرده‌اند؛ ارزش ریالی این پول اکنون نصف شده. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دولت به تمام درخواست‌های حوزه IT برای ارز دولتی جواب مثبت نداد. در حالی که صنعت IT از چای‌ساز و قهوه‌ساز خیلی مهم‌تر است. ببینید در این محصولات درصد دریافت ارز چقدر بوده است.»

او همچنین خبر می‌دهد که پس از تک‌نرخی شدن ارز به شکل غیرکارشناسی، بسیاری از واحد‌های صنفی فعال در حوزه IT تعطیل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و افراد زیادی بی‌کار شدند: «به هیچ عنوان نمی‌توانیم روی حرف دولت حساب باز کنیم چون هر روز چیزی که دیروز اعلام شده بود تغییر می‌کند. مشکلاتی که برای بازار به وجود آمده، بیشتر مرتبط به دولت است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone