🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15164.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

روسیه: حمله SolarWinds می‌تواند توسط آمریکا و انگلیس انجام شده باشد

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) مدعی است خود آمریکا و انگلیس شاید پشت هک «SolarWinds» بوده‌اند و حمله به سازمان و شرکت‌های بزرگ را ترتیب داده باشند. «سرگی ناریشکین»، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه ...

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - (SVR) مدعی است خود آمریکا و انگلیس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - شاید پشت هک «SolarWinds» بوده‌اند و حمله به سازمان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت‌های بزرگ را ترتیب داده باشند.

«سرگی ناریشکین»، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در گفتگو با بی‌بی‌سی ضمن تکذیب اتهامات آمریکا مبنی بر پشتیبانی روسیه از حمله سولار ویندز، گفت: «این ادعاها مانند یک رمان جنایی بد هستند.» او با اشاره به افشاگری‌های «ادوارد اسنودن» اظهار داشت که آمریکا و بریتانیا با همکاری یکدیگر قادر به انجام این حمله بوده‌اند.

گاردین در سال ۲۰۱۳ جزئیات محرمانه‌ای را درباره نحوه کارگذاری آسیب‌پذیری‌های مخفیانه درون نرم‌افزارهای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - رمزنگاری شرکت‌های فناوری از سوی سازمان امنیت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - ملی آمریکا و همتای بریتانیایی آن (GCHQ) منتشر کرد. این آسیب‌پذیری‌ها اجازه می‌داد نهادها بتوانند با شکستن سیستم‌های رمزنگاری به اطلاعات خصوصی افراد از جمله ایمیل‌ها و تراکنش‌های آنلاین دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان

ناریشکین درباره حمله سولار ویندز گفت: «ادعا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - نمی‌کند این حمله - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - توسط یک سازمان آمریکایی انجام شده، اما تاکتیک‌های به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - کار رفته آشناست.» وی افزود تمامی اتهامات وارده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - بر دستگاه‌های اطلاعات روسیه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - در زمینه حمله سایبری، هک و اخلال در انتخابات بی‌معنا و رقت‌انگیز است.

کارشناسان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - هنوز از تبعات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - هک سولار ویندز خبر می‌دهند و ممکن است هیچ‌گاه نتوانند ابعاد واقعی تاثیرات آن را تعیین کنند. سیستم‌های سولار ویندز توسط صدها شرکت و سازمان دولتی بزرگ استفاده می‌شد. هر کاربری که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - در حوالی ماه مارس تا ژوئن نرم‌افزار خود را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - به‌روز کرده بود، یک درب پشتی را در اختیار هکرها قرار می‌داد که می‌توانستند از آن برای نفوذ استفاده کنند.

سازمان‌های امنیتی آمریکا در بیانیه‌ای مشترک در ماه ژانویه اعلام کردند که یک نهاد قدرتمند مثل روسیه مسئول - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - همه یا اکثر تهدیداتی بوده که علیه شبکه‌های دولتی و غیردولتی این کشور صورت گرفته است. دولت بایدن نیز در ماه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر لنگرود استان گیلان - آوریل تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد و بخشی از علت آن را حمله SolarWinds دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone