🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35646.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ربات بدلکار دیزنی مانند سوپرقهرمان‌ها به هوا می‌پرد

این روز‌ها تکنولوژی دست بسیاری از کارگردانان و نویسندگان سینما را باز گذاشته تا صحنه‌های اکشن خطرناک و غیرممکنی را بنویسند و نگران چگونگی اجرای آنها نباشند چرا که تصاویر کامپیوتری به قدری پیشرفت کرده‌اند ...

این روز‌ها تکنولوژی دست بسیاری از کارگردانان و نویسندگان سینما را باز گذاشته تا صحنه‌های اکشن خطرناک و غیرممکنی را بنویسند و نگران چگونگی اجرای آنها نباشند چرا که تصاویر کامپیوتری به قدری پیشرفت کرده‌اند که نیاز به بدلکاران را از بین برده‌اند. با این حال به نظر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - می‌رسد که در فیلمبرداری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - برخی صحنه‌ها نیاز است که بدلکارانی جلوی دوربین بروند. به همین دلیل کمپانی معروف دیزنی یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - ربات بدلکار طراحی کرده که می‌تواند مانند سوپرقهرمان‌ها به هوا بپرد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان

به تازگی گزارش‌هایی در زمینه‌ی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - پیشرفت دیزنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - در ساخت ربات‌های انسان‌نما شنیده می‌شود. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - این کمپانی به طور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - معمول از ربات‌های ثابت برای سرگرم کردن جمعیت حاضر در پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند خود استفاده می‌کند و کاراکتر‌هایی را با انها طراحی کرده و در محل‌های به خصوص از آنها استفاده می‌کند.

حال به تازگی بخش جدیدی به تولیدات ربات‌های انسان نمای خود اضافه کرده و سعی دارند مهندسی رباتیک را به مرحله‌ی تازه‌ای وارد کنند. مهندسان دیزنی ربات های انسان نمای جدیدی می‌سازند که می‌تواند در بدلکاری‌های هوایی فعالیت کند.

ربات بدلکار دیزنی با استفاده از شتاب سنج‌ها و ژیروسکوپ های تعبیه شده در آن و با کمک گرفتن از سیستم هدایت لیزری قادرند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - به صورت اتوماتیک ژست یک سوپرقهرمان را به نمایش بگذارند.

هنوز دیزنی اعلام نکرده که از این ربات‌ها در به نمایش گذاشتن کدامیک از کاراکتر‌هایش استفاده خواهد کرد اما بعید نیست که قهرمانان سری فیلم‌های مارول و سوپر‌قهرمانان شگفت انگیز با بهره گیری از همین ربات‌ها پا به عرضه وجود بگذارند و در آسمان دیزنی لندهای مختلف به پرواز مشغول شوند.

پیش از این نیز همین شرکت از رباتی به نام استیکمن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - رونمایی کرده بود که می‌توانست در هوا پشتک زده و به حالتی امن فرود آید.

نکته جالب توجه اینجا بود که استیکمن  با استفاده از سیستم‌های تعبیه شده در آن قادر بود که زمان برخورد با زمین را محاسبه کرده و چند صدم ثانیه عقب تر بدن خود را باز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، ببینید یکی از مشکلات رایجی که با ماشین لباسشویی وستینگهاوس WWF8024M5WA وجود داره، عدم خروج آب به درستی از داخل دستگاهه. برای حل این مشکل ابتدا باید فیلترهای آب داخل دستگاه رو بررسی کنیم و در صورت لزوم تعویض کنیم. همچنین میتونید مسیر آب داخل دستگاه رو بررسی کنید و در صورت بسته شدن یا تنگی، باز و راه اندازی کنید.

من در شهر مریوان، منطقه بهاران میتونم به شما خدمات تعمیری این دستگاه رو ارائه بدم. در صورت تمایل، بازاری با من تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری در مورد تعمیرات و قیمت‌های مربوطه و تعمیرگاه‌های معتبر در منطقه بهاران به اطلاع شما برسونم. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone