🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35659.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

لنز 400 میلیمتری سونی برای عکاسی ورزشی و حیات وحش معرفی شد

سونی بالاخره به انتظارها پایان داد و لنز 400 میلیمتری حرفه ای خود را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش معرفی کرد. با ورود این لنز سونی از سری G با ضریب اف 2.8، مجموعه ...

سونی بالاخره به انتظارها پایان داد و لنز 400 میلیمتری حرفه ای خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش معرفی کرد. با ورود این لنز سونی از سری G با ضریب اف 2.8، مجموعه دوربین های میرورلس مانت E و به خصوص سونی a9 لنز سریع و ارزشمندی را در کنار خود می بینند.

لنز سونی 400mm f/2.8 GM OSS اولین لنز سوپر تله فوتوی پرایم با مانت E به شمار می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - رود. البته لنز زوم 400-100 میلیمتری سونی از سری G Master پیش از این هم در اختیار عکاسان قرار داشت، ولی حداکثر ضریب اف متغیر آن (5.6-4.5) اصلاً قابل مقایسه با لنز جدید این شرکت نیست.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

سونی توانسته کیفیت اپتیک فوق العاده را با ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد نیز ترکیب کند، چون محصول جدید آنها سبک ترین لنز 400 میلیمتری دنیا با ضریب اف 2.8 به شمار می رود و تنها 2.7 کیلوگرم وزن دارد. این دستاورد به لطف طراحی جدید با کاهش المان های اپتیکال و استفاده از آلیاژ منیزیوم در ساخت قطعات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - حاصل شده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

دو موتور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - خطی پر سرعت جدید از نوع XD (فوق پویا) وظیفه جابجایی گروه لنزها برای فوکوس روی سوژه را بر عهده دارند تا دنبال کردن سوژه های متحرک تا حد زیادی بهبود یابد. الگوریتم های حرکتی ویژه نیز با کاهش تأخیر و ناپایداری، حداقل نویز را به همراه می آورند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

روی بدنه لنز سونی چندین گزینه کنترلی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تمام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - کارکردهای لنز را تحت کنترل بگیرید. در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - پشت لنز هم یک اسلات ویژه برای فیلترهای 40.5 میلیمتری قرار گرفته است. از جمله دیگر ویژگی های این لنز می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - توان به سه المان فلوریت برای کاهش خطای رنگی، پوشش نانو AR - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - برای کاهش بازتاب و سایه، پوشش فلورین برای ایجاد مقاومت در برابر گرد و غبار و لک، و اپرچر 11 تیغه ای مدور برای ایجاد بوکه های زیبا اشاره کرد. این لنز با مبدل های تله 1.4 و 2 برابری سونی هم سازگار دارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

همان طور که انتظار می رود، لنز سونی FE 400mm f/2.8 GM OSS قیمت گزافی هم دارد. برای تهیه این لنز باید دوازده هزار دلار ناقابل بپردازید، یعنی بالای 50 میلیون تومان با در نظر گرفتن نرخ دلار معروف، و بالای صد میلیون تومان با در نظر گرفتن شرایط واقعی. در ادامه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران - چند عکس که با این لنز ثبت شده اند را می بینید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آمل استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone