🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24721.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

واقعیت افزوده بیش از ۴ میلیارد دلار به اقتصاد امارات کمک خواهد کرد

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دو تکنولوژی پرکاربردی هستند که دولت امارات متحده عربی، سرمایه‌گذاری هدف‌داری روی آن‌ها انجام داده است. از همین رو دولت این کشور انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰، بالغ بر یک ...

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دو تکنولوژی پرکاربردی هستند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - که دولت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - امارات متحده عربی، سرمایه‌گذاری هدف‌داری روی آن‌ها انجام داده است. از همین رو دولت این کشور انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰، بالغ بر یک درصد از این طریق به تولیدات ناخالص ملی خود بیفزاید.

در ابتدا شاید رقم یک درصد چندان چشمگیر نباشد، ولی با کمی حساب و کتاب می‌توان متوجه شده که این عدد، حدود ۴.۱ میلیارد دلار می‌شود که تنها قرار است از راه بهره‌برداری از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) بدست بیاید. بر اساس گزارش‌های شرکت PwC خاورمیانه، بخش زیادی از اقتصاد امارات متحد عربی به کمک درآمد‌های حاصل از AR (حدود ۲.۸ میلیارد دلار) و VR (حدود ۱.۳ میلیارد دلار) تامین خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

از همه مهمتر این است که این تکنولوژی برای تمامی صنایع مفید است. برای مثال بیش از همه ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و بخش فروش از آن بهره خواهند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - برد و این کشور امیدوار است ۴۰ هزار شغل جدید از این طریق ایجاد کند. مدیر بخش دیجیتال PwC خاورمیانه می‌گوید:

هیچ جای دیگری بهتر از امارات متحده عربی برای نوآوری و تغییرات مناسب نیست. با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - به بلوغ رسیدن تکنولوژی AR و VR، انتظار داریم که هر دوی این تکنولوژی‌ها به صورت محسوسی روی اقتصاد این کشور تاثیر بگذارند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - این تکنولوژی‌ها به ما اجازه می‌دهد تا به سادگی از نسل فعلی به فرآیندهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - تاثیرگذارتر منتقل شویم.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

با این حال این تکنولوژی‌ها صرفا بر اقتصاد امارات متحده عربی تاثیر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - نمی‌گذارد. تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - مجازی بیش از ۱.۵ تریلیون دلار از اقتصاد جهانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - را تا سال ۲۰۳۰ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - به خود اختصاص خواهد داد. البته انتظار می‌رود تکنولوژی واقعیت مجازی سهم بیشتری از رشد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - اقتصادی جهانی تا سال ۲۰۳۰ را به خود اختصاص دهد. پیش‌بینی می‌شود این رقم در حدود یک تریلیون دلار باشد.

همچنین استفاده از این دو تکنولوژی در بخش خدمات درمانی و فروش در حدود ۳۵۰.۹ میلیارد دلار و بخش مصارف خانگی ۲۰۴ میلیارد دلار به تولیدات ناخالص ملی جهانی اضافه خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** لباسشویی تکنوگاز WD814-12 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone