🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24720.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بررسی مپسا؛ نرم افزاری برای حسابداری پروژه و مدیریت هزینه‌ها

مدیریت صحیح و منظم کسب و کارهای پروژه محور را شاید بتوانیم یکی از چالش‌های اساسی در این حوزه به حساب بیاوریم. ثبت و ضبط روند انجام پروژه، مدیریت تراکنش‌های مالی، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به ...

مدیریت صحیح و منظم کسب و کارهای پروژه محور را شاید بتوانیم یکی از چالش‌های اساسی در این حوزه به حساب بیاوریم. ثبت و ضبط روند انجام پروژه، مدیریت تراکنش‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - مالی، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به ساعت کار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - کارکنان و محاسبه میزان دستمزد دریافتی آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر که در روند انجام هر پروژه خرد یا کلانی با آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - رو به رو می‌شویم نمونه‌هایی از همین چالش‌ها هستند.

به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - همین خاطر است که در روند به انجام رساندن یک پروژه از هر نوعی، احتمالا نیاز به ابزاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - محاسبه، ثبت و نگهداری این اطلاعات حس می‌شود تا در زمان نیاز بتوان به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - تمام اطلاعات به صورت جامع و کامل دسترسی داشت. «مپسا» را می‌توان یکی از برنامه‌های خوب و کاربردی در این زمینه به حساب آورد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - که امکانات تقریبا کاملی برای ثبت و ضبط روند اجرای پروژه‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

مپسا به دو صورت برای کاربران قابل استفاده است: نسخه تحت وب و به صورت اپلیکیشن. در این مطلب با تمرکز بیشتر روی اپلیکیشن مپسا، امکانات و خدماتی ارائه شده توسط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - این سرویس را مرور می‌کنیم.

نکته خوبی که از همان ابتدای شروع کار با اپلیکیشن مپسا به ذهن می‌رسد ساده‌تر بودن آن نسبت به سایر برنامه‌های حسابداری و مدیریت مالی است. احتمالا اگر شما هم از اپلیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - مدیریت مالی و حسابداری استفاده کرده باشید، منوهای تو در تو و پیچیده آن‌ها شما را بعد از مدتی کار دلزده و دلسرد کرده است. مپسا سعی کرده با وجود بخش‌ها و دسته‌بندی‌های زیادی که از ماهیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - کاری برنامه نشأت می‌گیرد، سادگی و کاربردی بودن را تا حد مناسبی پیاده‌سازی کند.

برای شروع کار با برنامه باید در آن ثبت نام کنید و این کار هم از طریق وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد فعالسازی آغاز می‌شود. از آنجایی که مپسا اطلاعات شما را در فضای کلاود (فضای ابری) ذخیره می‌کند بنابراین می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که اطلاعات مهم و حیاتی پروژه‌تان با پاک شدن اپلیکیشن از دست نمی‌رود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

این برنامه به دلیل ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری به وجود اینترنت متکی است و در صورتی که دستگاه شما به شبکه متصل نباشد امکان وارد کردن اطلاعات جدید وجود نخواهد داشت. البته در حالتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید همچنان می‌توانید گزارش‌ها را مشاهده کنید اما شاید بهتر بود امکانی برای ذخیره اطلاعات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - جدید به صورت محلی و در گوشی تعبیه می‌شد تا در زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد یا مختل شده (که احتمال رخداد آن نسبتا زیاد است)، امکان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - وارد کردن اطلاعات همچنان برای کاربر وجود داشته باشد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که از اطلاعات کاربر به صورت خودکار پشتیبان‌گیری انجام می‌شود و با این اوصاف نباید نگران از دست رفتن اطلاعات کاربری باشیم. علاوه بر این در صورتی که به اینترنت دسترسی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - داشته باشید می‌توانید هر لحظه از وضعیت مالی پروژه‌تان فایل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - بک‌اپ تهیه کرده و آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - را دانلود کنید تا فایلی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - صورت اکسل در اختیارتان قرار بگیرد.

بعد از ورود به اپلیکیشن، مپسا از شما می‌پرسد که آیا دوست دارید با دیدن آموزشی نسبتا مختصر مبانی کار با اپلیکیشن را یاد بگیرید یا نه. این تور یادگیری در قالب یک مسیر فرضی که 8 مرحله دارد به شما یاد می‌دهد که چگونه اطلاعات پایه و مهم برای ثبت روند انجام یک پروژه را در برنامه وارد کنید. برای هر مرحله یک ویدیوی کوتاه طراحی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - شده که بعد از دیدن آن می‌توانید تمرین مربوطه را انجام داده تا به کار با مپسا مسلط شوید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

در این آموزش‌ها به ترتیب با دریافت از سرمایه‌گذار، خرید نقدی مصالح، افزودن کارکنان روزمزد، کارکرد کارکنان روزمزد، پرداخت دستمزد کارکنان، کارکرد پیمانکاران، تسویه طلب پیمانکاران و در نهایت نحوه گزارش گیری آشنا می‌شوید که به گفته مپسا، مسیر حرفه‌ای شدن در کار با مپسا به حساب می‌آیند.

علاوه بر امکان ایجاد تعداد نامحدودی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - پروژه، می‌توانید وضعیت چک‌های دریافتی و پرداختی خود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - را نیز ثبت کنید

در مپسا امکان ایجاد تعداد نامحدودی از پروژه‌ها برایتان فراهم شده تا در صورتی که همزمان در حال پیاده‌سازی چند طرح و برنامه هستید، مدیریت و ثبت اطلاعات آن‌ها به صورت موازی امکان‌پذیر باشد.هر پروژه‌ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - را می‌توانید با دیگر اعضای تیم نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم از روند پیگیری برنامه‌ها مطلع باشند و علاوه بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - این همزمان چند کاربر هم امکان ثبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - یا مشاهده اطلاعات را خواهند داشت.

صفحه خانه در اپلیکیشن مپسا به نمودار خلاصه وضعیت مالی اختصاص یافته که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - در آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - می‌توانید جمع پرداخت‌ها، جمع دریافت‌ها، جمع بدهی‌ها و چک‌های پرداختنی را به همراه مانده وجه نقد مشاهده کنید. امکان وارد کردن اطلاعات حساب بانکی هم در مپسا وجود دارد تا اپلیکیشن بتواند مثل سایر اپلیکیشن‌های مدیریت مالی و حسابداری وضعیت مبالغ پرداختی و دریافتی شما را رصد کند. علاوه بر این بخشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - مدیریت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - چک‌هایتان هم تعبیه شده تا بتوانید گزارشی کامل از وضعیت چک‌های پرداختی و دریافتی خودتان در دسترس داشته باشید و نرم‌افزار به شما سررسید چک‌هایتان را یادآوری کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان
نسخه تحت وب مپسا

فارغ از موارد مالی و حسابداری، اپلکیشن مپسا کار ثبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - و ضبط سایر اطلاعات پروژه شما را هم به عهده می‌گیرد. مثلا می‌توانید اطلاعات مخاطبینی که در این پروژه با آن‌ها در ارتباط هستید را وارد کنید، ابزار و ماشین‌آلات مورد استفاده‌تان را لیست کنید، کارکرد پیمانکاران و کارکرد ساعتی، روزانه یا ماهانه کارکنان را وارد کنید و البته اجزای ساخت و مراحل ساخت را به همراه اطلاعات آن‌ها در برنامه وارد کنید.

در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - واقع مپسا هزینه‌های پروژه را به تفکیک اجزای ساخت و مراحل ساخت، نگهداری و گزارش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - می‌کند. نمونه‌ای از اسامی مراحل و اجزای ساخت ساختمانی به صورت لیستی از پیش‌فرض‌ها در برنامه تعبیه شده و در صورتی که موارد این لیست نیازتان را برآورده می‌کرد، می‌توانید از همان‌ها استفاده کنید. در غیر این صورت خودتان هم به صورت دستی امکان وارد کردن لیست مدنظرتان را در هر بخش خواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

شاید بد نباشد در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - مپسا، اطلاعات پیشفرض اجزا و مراحل ساخت برای حوزه‌های بیشتری در دسترس قرار بگیرد

البته باید بگوییم که در لیست پیشفرض برنامه برای بخش‌های اجزای ساخت و مراحل ساخت، فقط موارد مربوط به پروژه‌های ساختمانی دیده می‌شود. از آنجایی که مپسا ادعا دارد می‌تواند به عنوان اپلیکیشنی برای مدیریت تمام پروژه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد شاید بد نباشد لیستی هرچند مختصر برای چند حوزه پر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - کاربرد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - دیگر مثل پروژه‌های حوزه تکنولوژی، کشاورزی، طراحی و... هم در نظر بگیرد. امکان خوب دیگری که در اپلیکیشن مپسا طراحی شده، تقویم  است که در آن می‌توانید برای هر روز یادداشت جدیدی بنویسید. این یادداشت می‌تواند به منزله برنامه کاری آن روز و یادآوری کارهایی که باید انجام دهید باشد.

از آنجایی که مپسا تمام امکاناتی که در این مقاله ذکر شد به صورت یک پکیج در اختیارتان قرار می‌دهد و احتمالا شما را از نصب چندین اپلیکیشن همزمان بی نیاز می‌کند، می‌توانید آن را به عنوان گزینه‌ای خوب برای ثبت و مدیریت اطلاعات پروژه‌هایتان مد نظر داشته باشید.

البته این اپلیکیشن می‌تواند با ارائه آپدیت‌های بعدی و رفع برخی از کمبودها بهتر هم بشود. به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - گفته تیم توسعه دهنده، نسخه رایگان مپسا همواره رایگان خواهد ماند که البته امیدواریم رایگان ماندن برنامه در آینده لطمه‌ای به کیفیت خدمات‌رسانی و البته پشتیبانی آن وارد نکند. مپسا در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید و به صورت تحت وب در دسترس است و قرار است نسخه iOS آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - هم در آینده منتشر شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

مپسا

سازنده: Domus Group قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone