🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24723.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساخت فیلم کوتاه «دختر» با آیفون ۱۱ پرو [تماشا کنید]

اگر تاکنون به قدرت فیلم‌برداری آیفون ایمان نیاورده‌اید، بهترین راه دیدن این فیلم کوتاه که به کارگردانی «تئودور دلفی» و فیلم‌برداری «لارنس شر» به مناسبت فرا رسیدن سال نوی چینی ساخته شده. نکته اینجاست که ...

اگر تاکنون به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدرت فیلم‌برداری آیفون ایمان نیاورده‌اید، بهترین راه دیدن این فیلم کوتاه که به کارگردانی «تئودور دلفی» و فیلم‌برداری «لارنس شر» به مناسبت فرا رسیدن سال نوی چینی ساخته شده. نکته اینجاست که این فیلم ۸ دقیقه‌ای تماما توسط آیفون ۱۱ پرو فیلم‌برداری شده است.

این فیلم که «سال نوی چینی - دختر» نام دارد، زندگی یک مادر را نشان می‌دهد که راننده تاکسی است و دخترش را نیز همراه خود به به سر کار می‌برد. کل فیلم از فلش بک‌هایی ساخته شده که زندگی این خانواده و مکالمه‌های بین مادر و دختر داستان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را نشان می‌دهد. هنرپیشه اصلی این فیلم به نام «Zhou Xun» نیز به عنوان یکی از هنرپیشه‌های مطرح سینمای چین معرفی می‌شود. در ادامه می‌توانید این فیلم کوتاه ۸ دقیقه‌ای را تماشا کنید:

در ویدیو - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پشت صحنه این فیلم می‌بینیم که آیفون پرو بعضا بدون هیچ سخت‌افزار کمکی خاصی، ازصحنه‌های متعدد فیلم‌برداری می‌کند. البته - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بعضی مواقع پایه‌های مختلفی برای ثابت نگه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داشتن آن استفاده شده ولی در کل می‌توان گفت که کیفیت ویدیو‌ها فوق‌العاده هستند. فیلم‌بردار این فیلم کوتاه می‌گوید آیفون ۱۱ پرو به خوبی از پس صحنه‌های تاریک برآمده و داشتن ۳ لنز مجزا، به خوبی دست کارگردان را برای انتخاب بهترین قاب تصویر باز می‌گذارد. در ادامه می‌توانید پشت صحنه این فیلم را ببینید:

نکته‌ای که از دیدن این فیلم باید به آن توجه کنید، لرزشگیر خارق‌العاده آیفون ۱۱ پرو است که در سخت‌ترین شرایط نیز ویدیو‌هایی بدون لرزش را ضبط می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone