🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24719.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تکمیل خودکار فرم‌ها در اندروید به تایید هویت بیومتریک مشروط می‌شود

یکی از قابلیت های مفید گوگل کروم امکان تکمیل خودکار فرم ها (Autofill) است که از اندروید ۸ به سیستم عامل موبایل این شرکت هم آمد. این ویژگی های علی رغم کمک به پر کردن ...

یکی از قابلیت های مفید گوگل کروم امکان تکمیل خودکار فرم ها (Autofill) است که از اندروید ۸ به سیستم عامل موبایل این شرکت هم آمد. این ویژگی های علی رغم کمک به پر کردن سریع فرم ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - نگرانی هایی امنیتی هم داشت و حالا نشانه هایی از رفع آنها در نسخه بعدی دیده شده است.

Autofill با ذخیره داده های پر کاربردی مثل نام، آدرس، شماره کارت اعتباری و جزییات دیگر کاربر را از دست وارد کردن مکرر آنها در فرم های مختلف راحت می کرد، بدین صورت که حین پرکردن فرم، اطلاعات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - به صورت کادری نمایش داده می شود و کافی است روی آن کلیک کنید. با این حال بزرگترین مشکل Autofill این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - است که تمامی افرادی که به گوشی یا مرورگر کروم شما دسترسی دارند، می توانند با استفاده اطلاعات شما به آسانی وارد سایت ها شده یا فرم ها را پر کنند.

طبیعتا گوگل از این مشکل آگاه است و آنطور که توسعه دهندگان در xda می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - گویند در حال آزمایش قابلیتی است که دسترسی به اطلاعات Autofill را به تایید هویت بیومتریک مشروط می کند. این فرایند به کمک BiometricPrompt API میسر شده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - و در صورت پیاده سازی آن در سیستم عامل اندروید کاربر قبل از دسترسی به اطلاعات Autofill باید هویت خود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - را از طریق یکی از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - روش های اسکن قرنیه، اثر انگشت یا تشخیص چهره ثابت کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران

اسکرین شات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - فوق مربوط به نسخه بعدی تنظیمات Autofill در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - اندروید است و همانطور که می بینید امکان فعال سازی اسکن بیومتریک قبل از نمایش فیلدهای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - تکمیل خودکار را به کاربر می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - دهد. این ویژگی هنوز در حال سپری کردن مراحل آزمایشی است و معلوم نیست گوگل کی آنرا در دسترس همه کاربران قرار خواهد داد اما بعید نیست با به‌روزرسانی بعدی سرویس‌های گوگل پلی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone