🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14656.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل iOS 15 تنظیمات و حالت‌های جدیدی را به بخش نوتیفیکیشن می‌آورد

اپل امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ ۱۷ خرداد شروع می‌کند و انتظار داریم که iOS 15 و iPadOS 15 را در همین مراسم ببینیم. این نسخه شامل تغییراتی در بخش نوتیفیکیشن آیفون‌هاست و ...

اپل امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ ۱۷ خرداد شروع می‌کند و انتظار داریم که iOS 15 و iPadOS 15 را در همین مراسم ببینیم. این نسخه شامل تغییراتی در بخش نوتیفیکیشن آیفون‌هاست و بالاخره امکان استفاده از ویجت‌ها را در صفحه خانگی آیپدها فراهم می‌کند.

اپل در iOS 15 احتمالا از قابلیتی رونمایی می‌کند که اجازه می‌دهد بسته به شرایطتان تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها را انتخاب کنید. امکان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - تغییر تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها به راحتی از روی صفحه قفل و یا کنترل سنتر ممکن خواهد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - بود. همچنین، احتمالا می‌توانید از طریق سیری هم این تنظیمات را تغییر دهید. حالت‌های مختلف تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها احتمالا شامل «رانندگی»، «کار»، «خواب» و حالت‌های شخصی‌سازی‌شده خواهد بود.

در هر حالت از تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید دستگاه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - شما چگونه اعلان‌ها را به دستتان برساند؛ مثلا صدایی از دستگاه در بیاید یا نه و آن صدا از چه نوع یا با چه حجمی باشد. به‌علاوه، قرار است با توجه به وضعیت شما قابلیتی برای پاسخ‌گویی خودکار به پیام‌ها هم وجود داشته باشد. این قابلیت نسخه پیشرفته قابلیتی است که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - در حال حاضر فقط در حالت رانندگی فعال می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل

افزون بر این، در آینده قرار است آپدیتی برای iMessages منتشر شود که این سرویس را به چیزی شبیه یک شبکه اجتماعی تبدیل کند تا رقابت اپل با واتس‌اپ جدی‌تر شود. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - فعلا جزئیات زیادی درباره این قابلیت منتشر نشده و شاید این ویژگی اصلا در iOS 15 - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - وجود  نداشته باشد.

iPadOS 15 هم بالاخره از قابلیت ویجت‌ها بهره‌مند می‌شود. یعنی درست مثل آیفون، روی آیپد هم می‌توانید ویجت‌ها را هر جای صفحه که خواستید قرار دهید و کل صفحه خانگی خود را با این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - ابزارک‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - جذاب پر کنید.

نسخه‌های آتی iOS و iPadOS احتمالا ویژگی‌های جدیدی هم در زمینه حریم خصوصی خواهند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - داشت. یکی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خلخال استان اردبیل - از این ویژگی‌ها منویی است که به شما اطلاع می‌دهد چه اپ‌هایی به‌صورت مخفیانه در حال گردآوری اطلاعات هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرسام نوشته شده درتاریخ 1403/02/16
خوب هستید؟ نمایندگی شما منطقه نصیری یری خلخال اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در نصیری یری شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone