🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14657.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از گوشی‌های سری می 11X با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد

شیائومی جدیدترین گوشی‌های هوشمندش را در هند معرفی کرد. این محصولات که می 11X و می 11X پرو نام دارند، در حقیقت ردمی K40 و می 11i با نام جدید هستند که مشخصات فنی قدرتمندی ...

شیائومی جدیدترین گوشی‌های هوشمندش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - را در هند معرفی کرد. این محصولات که می 11X - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - و می 11X پرو نام دارند، در حقیقت ردمی K40 و می 11i با نام جدید هستند که مشخصات فنی قدرتمندی را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

این گوشی‌های هوشمند شیائومی از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - یکسان بهره می‌برند و هردو دارای پنل امولد E4 با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت هستند. این نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR10 کیفیت بالایی را ارائه می‌کنند. در مرکز بخش بالایی این پنل یک حفره برای میزبانی دوربین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان

مدل پرو این سری به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و رم LPDDR5 مجهز شده و نسخه استاندارد از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. گوشی شیائومی می 11X پرو در نسخه‌های مجهز با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، در حالی که مدل استاندارد دارای ۶ و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

شیائومی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - برای جدیدترین محصولاتش از باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - از فناوری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده کرده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان

روی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که البته تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. مدل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - پرو از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد و نسخه دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین یکسان با برادرش است.

قیمت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - نسخه‌های مختلف این محصولات به شرح زیر است:

  • شیائومی می 11X با ۶ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کاشان استان اصفهان - گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۰۰ دلار
  • شیائومی می 11X با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۲۷ دلار
  • شیائومی می 11X پرو با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۳۴ دلار
  • شیائومی می 11X پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۶۱ دلار

پیش فروش مدل پرو از امروز آغاز شده، اما کاربران هندی از ۳ روز دیگر به مدل استاندارد دسترسی پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone