🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21971.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام مشغول آزمایش پیام‌های ناپدید شونده است

اینستاگرام طبق رویه‌ای که حالا به یک سنت تبدیل شده، تصمیم گرفته یکی دیگر از قابلیت‌های خلاقانه اپلیکیشن اسنپ‌چت را به پلتفرم خود بیاورد. در آینده نزدیک به احتمال زیاد می‌توانید به طرف مقابل خود ...

اینستاگرام طبق رویه‌ای که حالا به یک سنت تبدیل شده، تصمیم گرفته یکی دیگر از قابلیت‌های خلاقانه اپلیکیشن اسنپ‌چت را به پلتفرم خود بیاورد. در آینده نزدیک به احتمال زیاد می‌توانید به طرف مقابل خود در دایرکت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیام‌های موقتی و ناپدید شونده بفرستید.

جین وانگ، خبرنگار فعال حوزه اپلیکیشن‌ها که به فاش کردن قابلیت‌های در حال توسعه اینستاگرام شهرت دارد، این موضوع را با بررسی کدهای آخرین نسخه اپلیکیشن کشف - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده که با بررسی‌های وبسایت تک کرانچ مشخص شده که توسعه چنین قابلیتی حقیقت دارد. در همین راستا یکی از مقامات مسئول فیسبوک نیز طی مصاحبه‌ای با تک کرانچ در دست توسعه‌ بودن پیام‌های ناپدید شونده اینستاگرام را تأیید کرده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان

این نخستین باری نیست که اینستاگرام برای آزمایش پیام‌های ناپدید شونده اقدام می‌کند. گردانندگان این شبکه‌ اجتماعی در سال 2018 قابلیت ویژه‌ای منتشر کردند که به شما اجازه می‌داد روی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - عکس و ویدیوهایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - که در دایرکت می‌فرستادید، تسلط کاملی داشته باشید. به این صورت که شخص دریافت کننده فقط یک بار قادر به تماشای فایل باشد، امکان تماشای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - مجدد به مدت محدود برایش فراهم شده یا همیشه بتواند - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - این کار را انجام بدهد.

اما - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - قابلیتی که جین وانگ کشف کرده عملکرد متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تصویر گیف بالا می‌بینید، برای ارسال پیام ناپدیدشونده صفحه دایرکت اینستاگرام وارد حالت تاریک شده و پیام بعد از نوشته شدن و ارسال، در صورتی که از پنجره خارج شوید به طور کامل محو می‌شود، انگار از ابتدا وجود نداشته است.

با این وجود هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که شکل نهایی پیام‌های ناپدیدشونده در اینستاگرام، مثل تصویر گیف منتشر شده باشد و احتمالا باید انتظار تغییراتی را در ساختار ویژگی نهایی داشته باشیم. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه موقع به دست کاربران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone