🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39451.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انتشار ناخواسته پسورد آژانس امنیت هاوایی در یک تصویر

شنبه گذشته ساکنان هاوایی پیامک هایی مبنی بر هشدار حمله موشکی را دریافت کردند که آنها را با وحشت مواجه ساخت، با این حال بعدا مشخص شد که این هشدار اشتباها صادر شده است. ایالت ...

شنبه گذشته ساکنان هاوایی پیامک هایی مبنی بر هشدار حمله موشکی را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دریافت کردند که آنها را با وحشت مواجه ساخت، با این حال بعدا مشخص شد که این هشدار اشتباها صادر شده است.

ایالت هاوایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجمع الجزایری بسیار زیباست که هرساله توریست های بسیاری از آن بازدید می‌کنند اما این اواخر به کانون تنش بین آمریکا و کره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شمالی تبدیل شده و پیونگ یانگ تهدید کرده که این ایالت را هدف موشک های حامل کلاهک هسته ای قرار می دهد.

هشداری که صبح شنبه ساکنان این ایالات دریافت کردند از آنها خواسته بود که سریعا خود را به مکانی امن برسانند و حتی به توقف پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون منجر شد.تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقیبا این حال 40 دقیقه بعد «آژانس امنیت اضطراری» - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که مسئولیت ارسال هشدار را به عهده داشت اعلام کرد که این اتفاق حین تغییر شیفت کارکنان رخ داده و یکی از آنها کلید مربوط به حمله موشکی را به اشتباه فشار داده است.

آژانس امنیت اضطراری در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روزهای گذشته خبر ساز شده و حالا تصویری که خبرگزاری «آسوشیتد پرس» از آن منتشر کرده تردیدهای زیادی را درباره امنیت این مرکز برانگیخته است.

در تصویر مذکور «جفری وانگ»، مدیر عملیات این مرکز در مقابل چندین مانیتور دیده می شود، اما آنچه که توجه کاربران تیزبین را جلب کرده تکه کاغذی است که روی آن یک پسورد نوشته شده است.تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقیپس از انتشار این تصویر و بالا گرفتن بحث های مرتبط به آن سخنگوی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این مرکز اعلام کرد که از این رمز عبور در فرایندهای داخلی استفاده می شده و کامپیوترهای های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درون تصویر با سامانه ارسال هشدار حمله موشکی ارتباط ندارند.

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پسورد فوق در یکی دیگر از مانیتورها پیام یادآوری خروج از سیستم، برای کاربر نمایش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داده شده است.

حتی اگر ادعای این سخنگو هم درست باشد به نظر می رسد که فرایندهای امنیتی در آژانسی که قرار است بر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امنیت اهالی یک ایالت نظارت کند چندان رعایت نمی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone