🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39452.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انجمن مصرف‌کنندگان چین از اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون توضیح خواست

اخیراً کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی به مسئله‌‌ی پر سر و صدایی تبدیل شده و به نوعی اعتماد طرفداران اپل را سلب کرده است. با اینکه این شرکت پس از اعتراف به همین مطلب، رسماً از کاربرانش ...

اخیراً کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی به مسئله‌‌ی پر سر و صدایی تبدیل شده و به نوعی اعتماد طرفداران اپل را سلب کرده است. با اینکه این شرکت پس از اعتراف به همین مطلب، رسماً از کاربرانش عذرخواهی نمود اما ماجرا بالا گرفت و چندین شکایت از این برند در دادگاه‌های کشور‌هایمختلف ثبت شد تا آنجا که به تخمین کارشناسان، اپل مجبور به پرداخت غرامتی ۱۱.۵ میلیارد دلاری خواهد شد. حالا انجمن مصرف‌کنندگان چین نیز به جمع شکایت کنندگان پیوسته و ۴ روز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به شرکت کوپرتینویی مهلت داده تا در این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مورد توضیحات خود را ارائه دهد.

اپل حتی سعی کرد هزینه تعویض باتری آیفون‌ها را کاهش داده تا ناراحتی کاربرانش را کم کرده و از شکایت آنها جلوگیری کند. با این حال شرکت یاد شده هنوز دست و پنجه نرم ‌کردن با عواقب کاهش سرعت آیفون‌هایش است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

انجمن مصرف‌کنندگان چین، آخرین گروهیست که به طور رسمی از اپل شکایت کرده چراکه پیش از درگیر شدن چینی‌ها در این مهم، مسئولان کشور‌های آمریکا، فرانسه و برزیل نیز با این شرکت تماس گرفته بودند. علاوه بر این ۳۰ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شکایت رسمی نیز علیه اپل به دادگاه‌های جهان فرستاده شده است.

دیروز انجمن مصرف کنندگان شانگهای طی اعتراضی رسمی‌ از شرکت کوپرتینوئی، توضیح بیشتری خواسته و به این شرکت تا جمعه مهلت پاسخ داده است. لازم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که این انجمن، سازمانی دولتی نیست اما مورد تایید مقامات مسئول دولت چین است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این انجمن به طور رسمی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از اپل پرسیده که برنامه بعدی‌اش برای رفع - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشکل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاهش سرعت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون‌ها چیست. البته اپل زمانی که رسما به طور عمومی از کاربرانش عذرخواهی نمود، سوال مورد نظر را پاسخ داده است و به نظر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - میٰ رسد این گلایه‌ دلایل دیگری داشته باشد.

درخواست انجمن مصرف‌کنندگان شانگهای به علت بازخورد کاربران چینی  بوده است. به گزارش این انجمن، ۲۶۱۵ نامه شکایت از عملکرد محصولات اپل به این نهاد فرستاده شده است که نسبت به رقم مشابه در سال گذشته ۲.۵ برابر شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone