🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14663.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل به‌خاطر ادعای نادرست درباره مقاومت آیفون در برابر آب به دادگاه می‌رود

از اپل در دادگاهی در نیویورک به خاطر ادعای نادرست درباره میزان ضدآب بودن آیفون شکایت شده. این پرونده که از نوع شکایت جمعی است می‌گوید اپل در تبلیغات خود کاربران را در زمینه میزان ...

از اپل در دادگاهی در نیویورک به خاطر ادعای نادرست درباره - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - میزان ضدآب بودن آیفون شکایت شده. این پرونده که از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - نوع شکایت جمعی است می‌گوید اپل در تبلیغات خود کاربران را در زمینه میزان مقاومت آیفون در برابر آب فریب داده است.

این شرکت هم مثل بسیاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - از سازندگان گوشی‌های پرچمدار سطحی از مقاومت در برابر آب را در آیفون‌ها ارائه می‌کند. با این حال، پرونده‌ای که در دادگاه منطقه‌ی جنوبی نیویورک به ثبت رسیده، مدعی است اپل در معرفی قابلیت‌های ضدآب آیفون اغراق کرده است.

شاکی این پرونده شخصی به نام «آنتوانت اسمیت» است که خودش را نماینده گروهی از کاربران می‌داند. او در پرونده‌ای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - ۱۳ صفحه‌ای به ارجاعات مختلف اپل در زمینه مقاومت آیفون در برابر آب پرداخته. برای مثال، در بخشی از این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - پرونده گفته شده آیفون ۷ با استاندارد IP67 معرفی شد و مدعی بود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - که می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - بیاورد.

تبلیغات آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس از وجود استاندارد IP68 خبر می‌داد و طبق ادعای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - کوپرتینویی‌ها، به معنای تحمل آب تا ۳۰ دقیقه در عمق ۴ متری است. آیفون ۱۲ این ادعا را ارتقا داد و مدعی بود که می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری در برابر آب مقاومت کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران

ولی این پرونده مدعی است که اپل آزمایشات خود را در محیط‌های آزمایشگاهی و با آب خالص انجام داده نه آب دریا یا استخر. بنابراین کاربری که لب دریا یا استخر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - می‌رود و آیفون خود را در معرض آب قرار می‌دهد، ممکن است با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - مشکل مواجه شود، چون آب دریا و استخر نمک و کلر دارد و اپل در این زمینه سلب مسئولیت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - کرده است.

علاوه بر این، گارانتی تعمیر یا تعویض شامل صدمات ناشی از مایعات نمی‌شود. مراکز اپل هم با استفاده از نوارهای خاصی که در منافذ آیفون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - قرار گرفته و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - در برخورد با آب قرمز می‌شوند، تشخیص می‌دهند که نباید به چه دستگاه‌هایی سرویس بدهند.

آنتوانت اسمیت می‌گوید آیفون ۸ او بر اساس استانداردهای اپل با آب برخورد کرده و خراب شده بود. ولی مرکز تعمیر اپل حاضر به تعمیر این دستگاه نشد و وی را متحمل پرداخت هزینه اضافه برای تعمیر دستگاه کرد. اسمیت مدعی است که اگر تبلیغات گمراه‌کننده اپل را نمی‌دید، این محصول را نمی‌خرید و مجبور به پرداخت این هزینه اضافه نمی‌شد.

این پرونده مدعی نمایندگی از سوی تمامی مالکان آیفون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - در ایالت نیویورک است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بابل استان مازندران - و می‌گوید اپل قانون حمایت از مصرف‌کنندگان کسب و کارهای عمومی نیویورک را زیر پا گذاشته. هدف اسمیت این است که علاوه بر دریافت غرامت، بتواند اپل را به تصحیح روش تبلیغات و بازاریابی آیفون‌ها وادار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone