🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14662.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پرو کوالکام احتمالا در فصل سوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

اواخر سال ۲۰۲۰ کوالکام از قدرتمندترین تراشه خود به نام اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، ظاهرا در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پرو معرفی می‌شود. در حالی که کوالکام ...

اواخر سال ۲۰۲۰ کوالکام از قدرتمندترین تراشه خود به نام اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، ظاهرا در سه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - ماهه سوم ۲۰۲۱ چیپ اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - ۸۸۸ پرو معرفی می‌شود.

در حالی که کوالکام در گذشته برای نسخه بهبودیافته تراشه‌های پرچمدارش از پسوند پلاس استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد اینبار به سرعت پسوند پرو می‌رود که می‌تواند نشان‌دهنده پیشرفت‌های بیشتری نسبت به قبل باشد.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، این تراشه جدید توسط شرکای کوالکام در حال آزمایش است و اولین پرچمدارهای اندرویدی مجهز به آن در فصل سوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. این احتمال وجود دارد که چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پرو نسبت به نسخه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - استاندارد، فرکانس CPU و GPU بالاتری داشته باشد.

در اطلاعات اخیر به فرکانس تراشه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - جدید یا میزان تفاوت آن با اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره‌ای نشده، با این حال شاید تفاوت‌ها تنها محدود به فرکانس بالاتر نباشد. برای مثال چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تنها نسخه اورکلاک اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب نمی‌شود و از وای فای 6E و بلوتوث ۵.۲ هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی

کوالکام با معرفی این تراشه به موقعیت بهتری برای رقابت با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ دست پیدا می‌کند، البته کره‌ای‌ها می‌توانند با معرفی چیپست مجهز به پردازشگر گرافیکی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - AMD، چنین رقابتی را وارد مرحله جدیدی کنند.

در حال حاضر نمی‌دانیم کدام شرکت‌ها محصولاتشان را به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پرو مجهز می‌کنند، با این حال انتظار می‌رود سازندگان چینی جزو اولین خریداران این تراشه جدید و البته قدرتمند باشند. بنابراین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - احتمالا شیائومی پرچمداری را با این چیپ تا پایان ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد، البته تضمینی برای آن وجود ندارد.

در آینده گزارش‌های بیشتری درباره این تراشه منتشر خواهد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - شد و احتمالا تا پیش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - از پایان سال جاری میلادی، شرکت‌ها از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود با این چیپست رونمایی کنند، البته شاید با گوشی‌های گیمینگ جدید شرکت‌هایی مانند ایسوس هم روبه‌رو شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تخشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی کنوود KW - 9460 S شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone