🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14660.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ را اعلام کرد

ایسوس با راه‌اندازی صفحه‌ای در وب‌سایتش از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش، سری ذن‌فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت خبر داد. طبق این تصویر، این سری شامل یک نسخه کامپکت هم می‌شود. مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ...

ایسوس با راه‌اندازی صفحه‌ای در وب‌سایتش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش، سری ذن‌فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت خبر داد. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - طبق این تصویر، این سری شامل یک نسخه کامپکت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - هم می‌شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره پرچمدارهای آینده این کمپانی تایوانی هستیم که بسیاری از آن‌ها به ذن‌فون ۸ مینی اشاره کرده‌اند. حالا در صفحه مربوط به تاریخ رونمایی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - این محصولات، ایسوس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - با متن «بزرگ در عملکرد، کامپکت در اندازه» چنین موضوعی را تایید کرده است.

این گوشی هوشمند کامپکت در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود که از تجهیز آن به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم خبر می‌داد، بنابراین با دستگاه قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد. انتظار می‌رود ایسوس این محصولش را به نمایشگر ۵.۹ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز کند.

در کنار نسخه مینی، باید منتظر معرفی نسخه استاندارد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - این سری از پرچمدارهای تایوانی‌ها هم باشیم. ذن‌فون ۸ اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که بخشی از مشخصاتش را در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - اختیار ما قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان

این گوشی هوشمند مانند برادر کوچکترش به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. دستگاه حاضر در این بنچمارک تنها ۸ گیگابایت رم دارد، اما به احتمال زیاد نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم آن هم وارد بازار می‌شود. با وجود این میزان رم، پرچمدار ایسوس توانسته در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۱۲۴ و ۳۶۶۹ را بدست آورد که تفاوت چندانی با نسخه مینی ندارد.

انتظار می‌رود این دستگاه هم مانند ذن‌فون ۸ مینی به نمایشگر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. روی پنل پشتی این محصولات هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - شاهد استفاده از دوربین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و سونی IMX663 خواهیم بود.

در حال حاضر نمی‌دانیم ایسوس در مراسم ۲۲ اردیبهشت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - از چند گوشی رونمایی می‌کند، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - اما احتمالا با 3 دستگاه شامل ذن‌فون ۸ مینی، نسخه استاندارد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شهرضا استان اصفهان - و پرو روبه‌رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گودرز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
عرض ادب خوب هستید؟ یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا اسلام آباد شهرضا هم کار انجام میده.
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone