🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40733.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل شرکت تولید کننده تجهیزات شارژ بی سیم PowerbyProxi را تصاحب کرد

اپل با معرفی آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و نیز X بالاخره پس از مدت ها انتظار، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم را برای اولین بار در اسمارت ...

اپل با معرفی آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و نیز X بالاخره پس از مدت ها انتظار، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم را برای اولین بار در اسمارت فون های خود ارائه کرد.

به تازگی این کمپانی ساکن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کوپرتینو، شرکت نیوزلندی «PowerbyProxi» که در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زمینه ارائه شارژر های بی سیم فعالیت می کند را خریداری کرده است.

لازم به ذکر است کمپانی نیوزلندی مذکور در سال 2007 تأسیس شده و بیشتر به خاطر پلتفرم «Proxi Module» خود شناخته می شود که امکان شارژ بی سیم وسایل مختلف را فراهم می کند. این شرکت 55 کارمند دارد و در حال حاضر 300 پتنت مرتبط با فناوری های شارژ بی سیم را در اختیار دارد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
پد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شارژ بی سیم AirPower اپل

«دن ریکو» (Dan Riccio) معاون مدیر بخش مهندسی سخت افزار اپل در این خصوص گفته: «این خرید موجب می شودکه اپل، آینده ای بی سیم را بسازد». او در خصوص مبلغ تبادل شده بین دو کمپانی سخنی به میان نیاورده است.

لازم به ذکر است که اپل در 21 شهریور ماه، از شارژر AirPower رونمایی کرد، که از استاندارد «چی» (Qi) بهره می برد و با آیفون های جدید 8، 8 پلاس و 10 و نیز اپل واچ 3 و ایرپاد سازگار است. این شارژر، به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - طور همزمان امکان شارژ چندین گجت را فراهم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می آورد. به نظر می رسد تصاحب PowerbyProxi در راستای بهره بردن اپل از فناوری ها و پتنت های این شرکت برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ساخت شارژرهای بی سیم آتی اپل باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone