🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40735.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به فلسفه نام گذاری چیپست های اینتل

واحد پردازش مرکزی یا «CPU» مهم ترین قطعه کامپیوتر است که معمولاً بخش قابل توجهی از قیمت رایانه های خانگی را به خود اختصاص داده و در مورد لپتاپ ها نیز تأثیر مستقیمی روی مبلغ ...

واحد پردازش مرکزی یا «CPU» مهم ترین قطعه کامپیوتر است که معمولاً بخش قابل توجهی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - از قیمت رایانه های خانگی را به خود اختصاص داده و در مورد لپتاپ ها نیز تأثیر مستقیمی روی مبلغ پرداختی دارد.

البته انتخاب CPU مناسب با توجه به نوع کاربری، برای بسیاری از افراد کار چندان راحتی نیست و معمولاً شماره مدل های مختلف از سری ثابتی مانند Corei 5 باعث سردرگمی مشتریان می شوند؛ با این حال اندکی توجه و آگاهی از سیستم نام گذاری چیپست های اینتل به کاربر کمک می کند از مشخصات و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - قابلیت های محصول مورد نظر مطلع شد.

چیپست های کم مصرف نسل هشتم اینتل از پردازنده های چهار هسته ای بهره می برند

به عنوان مثال اینتل تابستان امسال از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - نسل هشتم پردازنده های خود رونمایی کرد که نخستین مدل های آن برای لپتاپ های فوق باریک و دستگاه های هیبرید (مانند سرفس پرو) - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - در نظر گرفته شده و از سری «U» چیپست های Core i5 و Core i7 هستند. لازم به اشاره است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - که در این نسل، بزرگترین ارتقاء پردازنده های کم مصرف افزایش تعداد هسته ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - از دو به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - چهار عدد بوده که توانایی مولتی تسکینگ را بهبود بخشیده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان

اما سری «U» چه تفاوتی با سری «H» (به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - عنوان مثال) دارد؟ در اینجا لازم است موضوع را اندکی بازتر کنیم؛ همان طور که می دانید، پردازنده های اینتل چند سالی است که در سه گروه اصلی i5، i3 و i7 به بازار عرضه می شوند که امسال خانواده i9 نیز (مخصوصاً برای کاربران حرفه ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - و گیمرها) به این موارد اضافه شد.

قابلیت Turbo Boost به کاربر اجازه می دهد فرکانس پردازنده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - را تا حد معینی افزایش دهد

در این بین چیپست های خانواده i3 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - به عنوان گروه پایه، از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - قابلیت «Hyper-Threading» بهره می برند که فناوری اختصاصی اینتل برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - انجام کارها به صورت همزمان (مولتی تسکینگ) است. این ویژگی در خانواده های رده بالاتر i5 و i7 نیز وجود دارد اما در این گروه ها علاوه بر ویژگی مذکور، قابلیت «Turbo Boost» نیز گنجانده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - شده که به کاربر اجازه می دهد با استفاده از ابزار نرم افزاری مخصوص اینتل، فرکانس پردازنده را تا حد معینی افزایش دهد.

از طرف دیگر در شماره مدل هر CPU پس از بخش مربوط به خانواده (مانند Core i5) با یک عدد چهار رقمی مواجه هستیم که رقم اول آن نشان دهنده نسل پردازنده بوده و سه رقم بعدی SKU یا شماره اختصاصی مدل است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان

مثلاً «Core i5-6200U» به معنای پردازنده نسل ششم Core i5 با شماره اختصاصی 200 است که SKU بالاتر در هر نسل، به معنی توان پردازشی بیشتر خواهد بود. در ضمن لازم به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - اشاره است که اینتل در نسل نخست از اعداد سه رقمی استفاده کرده و رقم اول به عنوان شناسه نسل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - در این چیپست ها غایب است (Core i5-750S).

در نهایت به حرف پایانی شماره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - مدل می رسیم که از آن با عنوان «پسوند» یاد می شود و نشان دهنده ویژگی های خاص در چیپست های اینتل است. این پسوندها و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - مفهومشان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان

گفتنی است با توجه به مطالب مورد بحث، باید در نظر داشت که هر چیپست Core i7 الزاماً از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - یک چیپست Core i5 قدرتمندتر نیست و در این زمینه باید با توجه به شماره مدل، نسل و فرکانس پردازنده محصول مورد نظر را انتخاب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اردستان استان اصفهان - نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone