🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40736.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لنوو و اینتل اولین گام را برای حذف پسورد در رایانه ها برداشته اند

سرقت اطلاعات حساب های کاربری میلیون ها نفر در سایت هایی از قبیل یاهو نشان می دهد که پسورد نگهبان چندان قابل اعتمادی نیست، علاوه بر این استفاده از پسوردهای مختلف برای امنیت بیشتر و ...

سرقت اطلاعات حساب های کاربری میلیون ها نفر در سایت هایی از قبیل یاهو نشان می دهد که پسورد نگهبان چندان قابل اعتمادی نیست، علاوه بر این استفاده از پسوردهای مختلف برای امنیت بیشتر و به خاطر سپردن آنها نیز مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

در سال های اخیر فناوری هایی از قبیل حسگر اثرانگشت، اسکنر عنبیه و سنسور سه بعدی تشخیص چهره در راستای حذف پسورد و افزایش امنیت توسعه پیدا کرده اند و حالا «لنوو» و «اینتل» گام های جدیدی را در این عرصه برداشته اند.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همداناین دو کمپانی اولین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - سیستم احراز هویت داخلی مبتنی بر استاندارهای «فیدو» را در رایانه ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - توسعه داده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - اند که از طریق سیستم «Online Connect» اینتل پشتیبانی شده و قرار است در جدیدترین محصولات لنوو از جمله «یوگا 920» بکار برده شود.

این سیستم جدید برای احراز هویت دو روش را در اختیار کاربران قرار می دهد. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - در روش اول کاربر  می تواند برای ورود به اکانت خود در سایت های مختلف از اسکنر اثر انگشت استفاده کند، با این حال باید سایت مورد نظر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - از این فناوری پشتیبانی کند.

در روش دوم کاربر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می کند اما سیستم جدید ابتدا هویت کاربر را تائید کرده و سپس به او اجازه ورود می دهد. این فرایند مانع سوء استفاده از نام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - کاربری و رمز عبور کاربر می شود.

گفتنی است پیمان FIDO چندین سال قبل از سوی لنوو و «PayPal» با پشتیبانی کمپانی های عظیمی همچون گوگل، بانک آمریکا و مایکروسافت پی ریزی شد و هدف آن، توسعه روش های نوین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - احراز هویت بود که ساده تر و ایمن تر از رمزهای عبور باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone