🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31801.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: مودم 4G فضای بیرونی ییکام P11

همه ما با شرایطی مواجه شده ایم که موبایل به سختی آنتن می دهد، پورت های مخابرات پر شده و از هیچ شرکتی نمی توانید اینترنت ADSL بگیرید. اینترنت TD-LTE هم در منطقه شما جواب ...

همه ما با شرایطی مواجه شده ایم که موبایل به سختی آنتن می دهد، پورت های مخابرات پر شده و از هیچ شرکتی نمی توانید اینترنت ADSL بگیرید. اینترنت TD-LTE هم در منطقه شما جواب نمی دهد؛ اما پشت بام خوبی با فضای باز وسیع در اختیار دارید. در این وضعیت مودم های 4G خارجی می توانند از معدود راه حل های دسترسی به اینترنت باشند.

مودم ییکام P11 که در کشورمان عرضه شده، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - با سیم کارت های 4G سازگار است و تأییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را هم دریافت کرده. در دیجیاتو فرصتی فراهم شد تا در تعطیلات بهمن ماه علاوه بر آزمایش در تهران، به مناطقی با آنتن دهی ضعیف تر برویم و کارکرد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مودم را محک بزنیم. ابتدا بیایید نگاهی به مشخصات فنی و اقلام همراه دستگاه داشته باشیم.

مشخصات فنی در یک نگاه
  • پشتیبانی از شبکه های 2G/3G/4G
  • حداکثر سرعت LTE: آپلود 50 مگابیت بر ثانیه و دانلود 150 مگابیت بر ثانیه (LTE CAT 4)
  • دمای کارکرد منفی 30 تا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مثبت 60 درجه سانتیگراد
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار با استاندارد IP66
  • مجهز به آنتن داخلی پر قدرت با بهره 8dBi
  • قابلیت قفل شدن روی یک یا چند باند فرکانس خاص
  • چراغ های LED روی دستگاه برای نمایش شرایط کارکرد
  • محافظت در برابر تخلیه الکترواستاتیکی تا 15 هزار ولت
  • قابلیت نمایش اطلاعات آماری ترافیک ارسال و دریافت شده
  • تغذیه برق از طریق آداپتور PoE با کابل شبکه
  • ابعاد 252 در 112 در 58 میلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - متر و وزن 560 گرم
اقلام همراه دستگاه:
  • پایه ها و اتصالات مورد نیاز برای وصل کردن مودم به دیوار یا لوله
  • درگاه های مقاوم در برابر آب و گرد و غبار برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - سیم کارت و کابل شبکه
  • یک درگاه شبکه RJ45 با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه
  • آداپتور PoE با خروجی 15 ولت و 0.5 آمپر جریان مستقیم
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

طراحی

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

مودم Yeacomm در نگاه اول طراحی ساده ای دارد، کمی شکننده به نظر می رسد و البته چندان هم زیبا نیست. با این حال زیبایی، در یک مودم نه چندان بزرگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که قرار نیست روی میز کار یا سالن پذیرایی منزلتان قرار بگیرد، چندان هم اهمیتی ندارد.

بدنه اصلی، فارق - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - از پایه اتصال، به صورت دو تکه طراحی شده: بخش بالایی، یکپارچه و بدون هیچ گونه درزی است اما در زیر، دریچه ای برای محافظت از سیم کارت و کلید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ریست در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، به همراه یک پیچ پلاستیکی بزرگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مجهز به واشر برای آب بندی کردن کابل شبکه توجهتان را جلب می کند. همین سبک طراحی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. قسمت خوب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - آن جا است که به لطف این طراحی دستگاه به خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شده و ما از این موضوع در قرار گرفتن مودم ییکام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پی 11 در معرض بارش باران هم اطمینان پیدا کردیم. اما بخش ناراحت کننده، سخت شدن فرایند نصب است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

تصور کنید دستگاه را در مکانی با دسترسی مشکل نصب کرده اید و تصمیم می گیرید سیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کارت را عوض کرده یا کابل را جدا کنید.. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - در بیشتر دستگاه های مشابه این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کار به سادگی باز کردن یک درب پلاستیکی است اما در مودم ییکام P11 باید دست به ابزار شوید. شرایط وقتی سخت تر می شود که پیچ ها و درپوش سیم کارت با باز شدن احتمالاً به زمین می افتند و داغ گم شدن مهمترین بخش آب بندی مودم را روی دلتان می گذارند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

درپوش کابل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شبکه هم مشکل دیگر است. از آنجایی که با مکانیزم پیچی در جایش محکم می شود، باز کردنش هم دردسرهای خاص خود را دارد. در بخش نصب و راه اندازی بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

چراغ های نمایش دهنده وضعیت اما در زیر دستگاه قرار گرفته اند و به راحتی می توانید شرایط کارکرد را بررسی کنید البته ترجیح می دادیم LED ها کمی پر نورتر بودند تا در نور فضای بیرون هم به راحتی دیده شوند. چراغ ها عملکردهای زیر را نمایش می دهند:

  • قدرت آنتن دهی دستگاه با چهار LED
  • تغذیه برق - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - عادی دستگاه
  • شناسایی سیم کارت
  • فعال بودن اتصال به شبکه LAN
  • کارکرد عادی دستگاه

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

طراحی پایه اجازه تنظیم در جهات مختلف و با زاویه محدود رو به بالا یا پایین را می دهد. در صورتی که مودم را روی لوله نصب کنید بست فلزی ویژه امکان چرخاندن به جهات مختلف را هم ممکن می کند.

نصب و راه اندازی

مودم ییکام P11 را می توانید با دو پیچ و رولپلاک به دیوار نصب کنید که در این صورت امکان تنظیم جهت به چپ و راست را از دست می دهید. ما در تمامی مکان های مورد آزمایش مودم را روی لوله و با استفاده از بست فلزی ارائه شده در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - جعبه نصب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کردیم تا امکان تنظیم دقیق تر را داشته باشیم. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - زاویه آنتن دهی مودم در دفترچه راهنما یا سایت سازنده مشخص نشده اما در تنظیم دقیق متوجه شدیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - زاویه چندان هم محدود نیست. به همین دلیل شاید بتوانید با نصب با پیچ و رولپلاک هم به آنتن دهی مطلوب برسید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

یکی از مواردی که در نصب کمی وقتمان را گرفت به طراحی درپوش کابل شبکه بر می گشت. از آنجایی که نمی توانید سوکت شبکه را از درپوش رد کنید، باید اول کابل بدون سوکت را رد کرده و بعد سوکت را پرس کنید. به همین دلیل قطعاً به یک آچار سوکت زن شبکه نیاز خواهید داشت و البته کمی تجربه. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه قید استفاده از درپوش آب بندی را نزنید.

همان طور که گفتیم درگاه سیم کارت هم با طراحی خاصش ممکن است مشکل ساز شود و بهتر است قبل از نصب، سیم کارت را در مودم قرار داده و درپوش را با پیچ ها محکم کنید.

پس از نصب باید کابل متصل به مودم را به درگاه PoE آداپتور ارائه شده وصل کنید. آداپتور PoE علاوه بر انتقال داده ها، برق مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نیاز مودم را هم روی همان کابل شبکه منتقل می کند ضمن اینکه برای اتصال درگاهِ LAN روی آداپتور به درگاه شبکه کامپیوتر یا روتر نیاز به یک کابل دیگر دارید. توجه داشته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - باشید که آداپتور PoE ضد آب نیست و باید در فضای داخلی استفاده شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تنظیم دستگاه می توانید از 4 عدد LED روی مودم که نام RF در کنارشان حک شده استفاده کنید. با این حال ما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - برای تنظیم دقیق تر از رابط وب دستگاه استفاده کردیم. در منطقه با پوشش آنتن دهی ضعیف تر (در رویان) تلاش کردیم با تماس با پشتیبانی اپراتورها از مکان دقیق آنتن ها مطلع شویم که البته به نتیجه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - دقیقی نرسیدیم. با این حال استفاده از نقشه اپراتورها تا حدودی کارمان را راه انداخت و مکان حدودی آنتن های اطراف را پیدا کردیم.

مودم را به سمت مکان حدودی آنتن ها نصب کردیم و با مراجعه به پنل کاربری دستگاه (با ورود آدرس آی پی پیش فرض 192.168.0.1 در مرورگر)، تنظیمات دقیق تر را تا رسیدن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - RSRP و SINR به بالاترین اعداد ادامه دادیم. RSRP یا «قدرت دریافت سیگنال مرجع» در شبکه های سلولی LTE نشان دهنده شدت سیگنال دریافتی و SINR هم نمایش دهنده «نسبت سیگنال به نویز و سیگنال به تداخل» است.

رابط کاربری

رابط کاربری مودم Yeacomm طراحی مرتب و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نسبتاً ساده ای دارد و در عین حال امکانات کافی را در اختیارتان می گذارد. با این حال بدون ایراد هم نیست.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

در همان صفحه اول و قبل از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - لاگین شدن تقریباً هر آنچه در نگاه اول انتظار دارید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بدانید را در اختیارتان می گذارد: مواردی از جمله مدت زمان کارکرد، شناسایی سیم کارت، دسترسی به اینترنت، جزئیات آنتن دهی (از جمله RSRP و SINR) و اتصال به شبکه 3G یا 4G.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

پیام های کوتاه فارسی به درستی نشان داده می شوند. با این حال گاهی شماره فرستنده درست نمایش داده نمی شود. کلمه های انگلیسیِ در میان فارسی هم گاهی به هم می ریزد. زمان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اشتباه پیام ها مشکل دیگری است که البته با تنظیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - منطقه زمانی آسیا-تهران در تنظیمات مودم به سادگی حل می شود. متأسفانه در پنل کاربری خبری از بخش مرتبط با کدهای USSD نیست.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

قابلیتی که از دیدنش خوشحال شدیم امکان قفل کردن شبکه روی 4G، 3G یا حالت خودکار است. برخی از مودم ها هنوز از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این امکان بی بهره اند و گاهی به طور خودکار بین 3G یا 4G سوییچ می کنند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

امکان جالب دیگر اعمال محدودیت سرعت برای کاربران است. با این حال آن قدر ابتدایی است که چندان هم به کارتان نمی آید. تعریف کردن محدودیت تنها از طریق آدرس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - آی پی امکان پذیر است و امکان تنظیم جداگانه حداکثر سرعت آپلود و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - دانلود وجود ندارد. علاوه بر این مکانیزم صف بندی بسته های داده مشخص نیست و به همین دلیل نمی توان روی کارکرد دقیق آن حساب کرد. در آزمایش های ما این قابلیت فقط تا حدودی درست کار کرد.

در کل باید اشاره کرد که رابط - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کاربری روان و سریع بوده و کار با آن راحت است. با این حال برخی از تنظیمات از جمله فعال یا غیر فعال کردن پین سیم کارت به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کندی انجام می شوند. یک مورد عجیب به منوی برای تنظیمات وای فای مرتبط بود. Xiamen Yifan، شرکت سازنده مودم، در برخی کشورها ییکام P11 را به همراه یک روتر وای فای عرضه می کند و به نظر می رسد فرم ویر طراحی شده برای این دو دستگاه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شباهت هایی داشته باشند. ظاهراً - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - سازنده زحمت حذف این بخش از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - فرم ویر مودم را به خود نداده است.

آزمایش سرعت و عملکرد در رویان، نمک آبرود و تهران

برای بررسی تصمیم گرفتیم مودم را در مناطق مختلفی آزمایش کنیم. برخی از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این مکان ها بر اساس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نقشه اپراتورها دسترسی مناسبی به اینترنت 4G - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نداشتند. مودم ییکام را با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - سیم کارت های 4G ایرانسل و همراه اول آزمایش کردیم. برای بررسی بیشترین میزان سرعت، سرورهای داخلی و خارجی را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - روی سیم کارت های مختلف آزمایش کردیم. علاوه بر این مودم را به یک روتر وایرلس وصل کرده و اینترنت را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بین کاربران به اشتراک گذاشتیم.

علاوه بر مودم ییکام P11 از دستگاه های زیر در آزمایش استفاده کردیم:

  • مودم داخلی دی لینک DWR-953 نسخه A2 مجهز به دو آنتن با بهره 3dBi برای تست سیم کارت های 4G
  • گوشی هواوی میت 10 برای سیم کارت های 4G

به منطقه ای در حوالی شهر رویان در استان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مازندارن رفتیم. بر اساس نقشه مناطق تحت پوشش در وبسایت ایرانسل، منطقه مورد نظر تنها چند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - 10 متر با خروج از لبه پوشش 3G فاصله داشت. با این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - حال پوشش 4.5G، کامل بود اما در کمال تعجب خبری از پوشش 4G نبود. باید اشاره کرد که ایرانسل در وبسایت خود توضیح داده که مناطق تحت پوشش نمایش داده شده روی نقشه به صورت تقریبی هستند و ممکن است در برخی موارد از دقت کافی برخوردار نباشند.

نقشه همراه اول در این منطقه کلی تر به نظر می رسید و تنها خبر از ارائه اینترنت پر سرعت نوترینو می داد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نتایج بیشترین سرعت های بررسی شده سیم کارت های 4G با مودم ییکام P11، مودم دی لینک DWR-953 و گوشی هواوی میت 10 به این ترتیب بود:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

در این منطقه ییکام P11 عمکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. در پینگ (هر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - چه کمتر باشد بهتر است)، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تفاوت چندانی بین 3 دستگاه وجود نداشت. در سرعت دانلود اما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تفاوت مودم خارجی با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مودم داخلی و گوشی هواوی قابل توجه بود. علاوه بر این با اینکه سرعت آپلود هواوی میت 10 مناسب بود اما گاه با افت شدیدی مواجه می شد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - در مودم های دی لینک و ییکام P11 با چنین مشکلی مواجه نشدیم. در زمینه سرعت دانلود و آپلود و استفاده مداوم هم با ییکام P11 مشکلی نداشتیم.

برای آزمایش بیشتر به منطقه نمک آبرود مازنداران رفتیم. بر اساس نقشه ایرانسل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این منطقه پوشش 4G ،3G و 4.5G خوبی داشت. نقشه سایت همراه اول هم از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پوشش مناسب اینترنت نوترینو خبر می داد. نتیجه آزمایش سیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کارت های 4G روی سه دستگاه به این صورت بود:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

عملکرد ییکام P11 در این مکان عالی بود. بیشترین سرعت دانلود و آپلود به 88.96 و 46.46 مگابیت بر ثانیه رسید. هواوی میت 20 با اینکه به سرعت های بالاتر دست پیدا کرد اما این بار هم با نوسان شدید در سرعت آپلود روبرو بود و گاه تا 50 درصد کند تر می شد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

به تهران آمدیم تا در منطقه بلوار جردن آزمایش کارایی مودم با سیم کارت های 4G را به اتمام برسانیم. بر اساس نقشه های مناطق تحت پوشش در وبسایت ایرانسل و همراه اول پوشش آنتن دهی در این منطقه کامل بود. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - در آزمایش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ها به نتایج زیر دست پیدا کردیم:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

در تهران با وجود پوشش کامل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اما به سرعتی که در تست های قبلی تجربه کردیم دست پیدا نکردیم و ییکام P11 تقریباً در تمامی آزمایش ها ضعیف تر از مودم داخلی دی لینک و گوشی هواوی میت 10 ظاهر شد. با توجه به اینکه پوشش اینترنت 4G در این منطقه مناسب بود اما به دلیل ازدحام شبکه بیشتر در محیط شهری و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نیز تداخل فرکانسی بالاتر استفاده از یک مودم فضای بیرونی چندان هم منطقی به نظر نمی رسد و  به جای آن مودم های داخلی یا استفاده از اینترنت گوشی منطقی تر است.

جمع بندی نتایج سرعت

در استفاده چند روزه و در مکان های مختلف از عملکرد مودم ییکام P11 راضی، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شگفت زده و گاه نا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - امید شدیم. در مناطقی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که پوشش شبکه چندان مناسب نبود، در مقایسه با مودم داخلی عملکرد عالی از خود به جای گذاشت. در همین مناطق گاه گوشی هواوی سرعت دانلود بالاتری ارائه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - می داد اما سرعت آپلود به وضوح پایین تر و معمولاً با نوسان شدیدی همراه بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان
بالاترین سرعتی که با ییکام P11 دست یافتیم. از نظر تئوری، مودم به لطف پشتیبانی از رده بندی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - 4 (LTE CAT 4) امکان دستیابی به سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه را دارد اما در عمل به علت حداکثر سرعت درگاه شبکه 100 مگابیت بر ثانیه، سرعت نهایی هم محدود می شود.

در تجربه بازی آنلاین World of Tanks نوسان پینگ یا لگ های گاه و بیگاهِ بسیار کم تعدادی را شاهد بودیم و می توان عملکرد در این زمینه را بسیار خوب ارزیابی کرد. اما در تهران که پوشش کامل اینترنت 4G را داشتیم، کارایی مودم رضایتمان را جلب نکرد. در این شرایط که مودم داخلی یا گوشی به خوبی آنتن می دهند و تداخل شبکه و تعداد بالای کاربران در سطح شهر مانع رسیدن به سرعت های بالا و با ثبات می شوند، خرید یک مودم سیم کارت خور فضای خارجی چندان منطقی به نظر نمی رسد.

دلایل خرید یا عدم خرید مودم ییکام P11

از آنجایی که با اینترنت 3G یا 4G محدود به کابل های مسی و دردسرهایشان نیستید، مودم ییکام P11 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تواند به عنوان جایگزینی برای اینترنت ADSL به کارتان بیاید. TD-LTE اپراتورهای مختلف - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - هم گزینه دیگری است که مودم هایشان هزینه کمتری روی دستتان می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - گذارد اما با تهیه این مودم ها معمولاً به سیم کارت های همان اپراتور خاص محدود هستید.

مودم ییکام P11، با 4G و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - 3G سازگار است و هر وقت که اراده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید می توانید سیم کارت دیگری داخلش قرار دهید. با این حال نباید از قیمت بالایش به راحتی گذشت. علاوه بر این ییکام P11 به یک درگاه LAN مجهز است و می توانید آن را به کامپیوتر خود متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید، اما اگر قرار باشد دستگاه های دیگر از جمله موبایل ها به اینترنت وصل شوند به یک روتر وای فای هم نیاز دارید.

در مقابل، مودم های سیم کارت خور 4G داخلی از جمله دی لینک مدل DWR-953 نسخه B1 می تواند یکی از انتخاب ها باشد و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اینترنت را با شبکه LAN یا وای فای در اختیار دستگاه ها قرار دهد. اما گاهی آنتن های همین مودم ها قدرت کافی برای ارائه اینترنت پر سرعت را ندارند و معمولاً سرعتی به مراتب پایین تر از مودم های خارجی را ارائه می دهند. در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نمک آبرود این موضوع را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - به وضوح متوجه شدیم. در این شرایط مودم های فضای باز از جمله ییکام P11 انتخاب بهتری هستند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

اما اگر قصد استفاده از دستگاه های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - خارجی را دارید چرا به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - دنبال اینترنت وایرلس نقطه به نقطه (Point to point) یا نقطه به چند نقطه (Point to multipoint) نباشید؟ این سرویس ها هم گاه گزینه خوبی هستند اما محدودیت های فراوانی دارند. ابتدا باید شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی را بیابید که در منطقه شما چنین سرویسی را ارائه دهد. در بسیاری از نقاط دور دست - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - هیچ شرکتی چنین سرویسی را ارائه نمی دهد اما در شهرهای بزرگ شرایط از این نظر بهتر است. علاوه بر این آنتن های خارجی این سرویس، بر خلاف مودم های سیم کارت خور، نیاز به دید مستقیم به آنتن شرکت ارائه دهنده دارند که گاه با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - برج ها و ساختمان های بلند چنین دیدی میسر نیست.

برای تجهیزات اینترنت وایرلس نقطه به نقطه گاه باید هزینه خرید تجهیزات سمت خود و شرکت ارائه دهنده را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - متقبل شوید. برای نقطه به چند نقطه اما به طور معمول تنها نیاز به تهیه تجهیزات سمت خودتان را دارید. هزینه کلی می تواند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - از صفر (برخی شرکت های معدود، تجهیزات را به صورت امانی در اختیار می گذارند)، مقداری کمتر از قیمت مودم ییکام P11 و گاه تا چندین برابر متغیر باشد.

مشکل نهایی اینترنت بیسیم نقطه به نقطه (یا چند نقطه) تداخل فراوان و احتمال افت های ناگهانی سرعت یا از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - دست رفتن بسته های داده (Packet Loss) در شهرهای پر جمعیتی از جمله تهران است. در مقایسه، مودم های سیم کارت خور معمولاً کمتر با این مشکل مواجه هستند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

در انتها باید به سرعت پینگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اشاره کرد. در این زمینه به طور معمول اینترنت های بیسیم بهترین زمان پینگ را دارند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که گاه به کمتر از 10 میلی ثانیه روی آزمایش بهترین سرور می رسد. در مورد ADSL شرایط می تواند بهتر یا بدتر از مودم های سیم کارت خور باشد و دلایلی از جمله فاصله تا شرکت مخابرات، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کیفیت کابل و ... بر آن تأثیر فراوانی می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - گذارند. در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - آزمایش های ما ییکام P11 در پینگ عملکرد با ثبات و قابل قبولی را ارائه داد و اگر چه در مقایسه با برخی گزینه های اینترنت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پر سرعت، بهترین نیست اما می تواند حتی برای بازی های آنلاین هم راضیتان کند.

مزایا:

  • سرعت دانلود و آپلود عالی
  • امکان انتخاب بین حالت های اتصال: 4G ،3G یا خودکار
  • قدرت بالای آنتن داخلی
  • مقاومت عالی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار
  • طراحی مناسب رابط کاربری
  • سازگاری با اپراتورهای موبایل آزمایش شده
  • تأیید شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

معایب:

  • طراحی نامناسب درپوش سیم کارت
  • قیمت بالا
  • عدم پشتیبانی از USSD
  • چراغ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - های LED کم نور که در فضای خارجی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - به سختی دیده می شوند

مودم ییکام P11 را می توانید با گارانتی 12 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ماهه شرکت نتسا خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone