🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31050.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو: چراغ‌های خاموش و بازار گیج؛ آیا موبایل ارزان شده است؟

از آغاز سال جدید و زمانی که بازار کشور و نرخ ارز تکان‌های شدیدی خورد، بازار موبایل نیز دچار تغییرات قیمتی ملموسی شد و رتبه‌بندی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده دگرگون شدند. حالا گوشی‌های اقتصادی هم ...

از آغاز سال جدید و زمانی که بازار کشور و نرخ ارز تکان‌های شدیدی خورد، بازار موبایل نیز دچار تغییرات قیمتی ملموسی شد و رتبه‌بندی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده دگرگون شدند. حالا گوشی‌های اقتصادی هم قیمتی بالاتر از حقوق ثابت وزارت کار یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - کارمند را دارند و خرید گوشی‌های پرچمدار برای عده کثیری تبدیل به یک رویا شده است.

یکی دو ماه بعد از این نوسانات بازار بود که وعده‌های مسئولین شروع شد و جملگی آنها خبر از کاهش قیمت در روزهای آینده می‌دادند؛ اتفاقی که تا به امروز رخ نداده و وزیر ارتباطات هم در اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرده است. فروشندگان موبایل نیز این موضوع را تایید می‌کنند و با تاکید می‌گویند: «یک ریال هم ارزان نشده، بخر که فردا گران‌تر هم می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

خبری که در رسانه‌ها می‌پیچد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - مبنی بر این است که فروشندگان موبایل اذعان دارند که مردم برای خرید موبایل عجله نکنند و شاهد کاهش قیمت 50 درصدی موبایل خواهیم بود. از آن‌سو امروز (۱۰ آذر) «مهدی محبی» رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی نیز اعلام کرده که با کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر، موبایل ده تا بیست درصد ارزان شده و نوید بیشتر ارزان شدن هم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - داده است.

با خواندن این خبرهای مربوط به فروشندگان که گفته‌اند کاهش قیمت در راه است، وارد بازار علاءالدین می‌شوم و دنبال نقل قول کنندگان آن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌گردم و وقتی خبر را نشان‌ آنها می‌دهم حسابی از خجالت ما خبرنگاران در می‌آیند. از همین روست که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - خودم را پیش عده‌ای که خیلی عصبانی می‌شوند یک خریدار جا می‌زنم و با نشان دادن تصویر کامنت وزیر ارتباطات، نظر آنها را درباره وضع کنونی بازار جویا شوم. «سام» که در مغازه نسبتا بزرگی کار می‌کند لفظ «گیج» را برای بازار موبایل به کار می‌برد:

«تقریبا همگی گیج شده‌اند و جز یک عده معدود بقیه نمی‌دانند در حال چه کاری هستند. فروشندگان خرد فروش‌شان کمتر شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - و نه که اموراتشان نگذرد ولی درآمدهایشان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - تقریبا به نصف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - رسیده است. فروشندگان بزرگتر اما وضعشان بهتر است ولی آنها هم در تامین چند کالا به مشکل خورده‌اند. یک سری از برندها و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - یا رنگ‌های خاص از تعداد گوشی محبوب مردم عملا در بازار نیست و بار بسیاری از مغازه‌داران و عمده فروشان در گمرک مانده. یک جنگ زیرزمینی در اینجا برپاست و تصور نمی‌کنم کسی از بازاریان دل خوشی از اقدامات اخیر مسئولان داشته باشد.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

گیج بودن بازار در بین راهروهای علاءالدین، یکی از قطب‌های مارکت موبایل کشور موج می‌زند و برای اولین بار است که می‌بینم فروشندگان اصرار شدیدی به جذب مشتری دارند. آنها چند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - دادزن استخدام کرده‌اند تا برایشان مشتری جور کنند؛ افرادی که وقتی می‌خواهم با آنها به گفتگو بپردازم متوجه می‌شوم که سررشته‌ای از بازار موبایل ندارند و صرفا وظیفه‌شان هدایت معدود مشتریان باقی مانده به داخل مغازه است. داخل فروشگاه‌ها هم تعداد انگشت شماری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشتری وجود دارد که به قول «نهاد» یکی از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - فروشندگان اکثرشان آمدند تا قیمت بگیرند:

«کسانی را در این چند هفته دیدم که هر روز می‌آیند و یک مدل خاص را قیمت می‌گیرند و می‌روند. قیمت‌ها هم نوسان داشته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - در یک مدت بسیار کوتاه نیز کاهش نسبی یافت اما تصور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمی‌کنم این کاهش ادامه داشته باشد. ورود گوشی به بازار از گمرک فقط می‌تواند خلا بازار را رفع کند و چیزی را چندان ارزان نمی‌کند.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل
جهرمی در کامنتی به یکی از مخاطبین صفحه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینستاگرامش گفته که به تمام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشکلات بازار موبایل آگاه است.

از نظر نهاد، مغازه‌داران حاضر نیستند قیمت‌ها را کاهش دهند وقتی که قیمت بقیه اجناس در مملکت تکان نمی‌خورد چرا که آنها هم دخل و خرجشان با دیگر وسایل مملکت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - سر و کار دارد: «فقط توقع می‌رود که قیمت موبایل کاسته شود. خب قیمت مایحتاج زندگی چطور؟ مگر فروشندگان مغازه از علم غیب مایحتاج خود را تامین می‌کنند؟»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

آقای تاجی اما از قدیمی‌ترهای فروشنده موبایل است و باور دارد که جوانان صنف، حالتی تهاجمی به مساله بازار موبایل دارند. او خودش را داغدیده این بازار معرفی می‌کند و برعکس برخی از فروشندگان جوان‌تر معتقد است که وضعیت بازار فعلی نه ربطی به وزیر جوان دارد و نه ربط به دولت، بلکه مساله نوسانات ارزی و تحریم‌ها در میان است که بازی سیاست زده مقامات رده بالاست.

تاجی وضعیت بازار را اسفناک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌داند اما معتقد است که این اسفناکی در همه سطح جامعه دیده می‌شود و مختص بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - داخلی نیست:

«گوشی داخلی هم که تولید نمی‌شود و بازار ما اساسا یک بازار وارداتی است و سر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - و کار مستقیمی با دلار دارد. طبیعتا نوسانات ارز بیشترین تاثیرش را در بازار امثال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - ما و قطعات کامپیوتری و... - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نشان می‌دهد و اینکه انتظار داشته باشیم وضعیت بازار درست شود در حالی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - که وضعیت بازار ارز درست نشده، توقع بی‌جایی است. وعده مسئولان بر سر ارزان شدن موبایل هم تا حدی منطقی است چرا که در هر حال جدا از مساله ارز، کمبود کالا هم باعث - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده که عده‌ای در این میان سودجویی کنند و قیمت کالاها را با دلار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - 20 هزار تومانی حساب کنند. موبایل‌های با دلار 4200 تومانی هم به دست ما نرسیده، اگر این موبایل‌ها وارد کشور شده، با همین قیمت به ما فروخته نشده و ما نمی‌توانیم تاوان گرانفروشی برخی واردکنندگان را بدهیم.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

او به محکومیت واردکنندگان اشاره می‌کند و معتقد است که این موضوع اگر هم اجرایی شود، نمی‌تواند بازار را به ثبات برساند چرا که عده زیادی درگیر این مسئله هستند و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - سهم‌خواهی در بازار تمامی ندارد. تاجی وعده ارزان شدن موبایل توسط دولتمردان را وعده نه چندان درستی می‌داند و می‌گوید اینکه چند ماه متوالی این وعده به مردم داده شده ولی عملا کاهش قیمتی وجود نداشته، ملت را هم نسبت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - به بازار هم دولتمردان دلسرد کرده است.

بازار موبایل کشور مانند یکی دو ماه گذشته تقریبا خالی است و فروشندگان معتقدند که صرفا افرادی از قشر در آمد بالا هستند که هنوز مشتری باقی مانده‌اند و دیگر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - مردم یا روی به خرید کالای دست دوم آورده‌اند و یا علی‌رغم هشدارهای متعدد، گوشی‌های چینی قاچاقی را می‌خرند که بعد از مدتی از کار می‌افتند. با نگاهی به قیمت‌ها در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - روزهای اخیر و عدم موجودی بسیاری از موبایل‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توان فهمید که بازار همچنان حال خوبی ندارد و وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و دیگر ارکان حاکمیتی که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - اخیرا جلساتی باهمدیگر داشته‌اند، باید فکری اساسی برای بهبود آن انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone