🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31047.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل تسلیم شد؛ انتشار برنامه جنجالی دولت هند در اپ استور

اپل امروز یک برنامه ضد اسپم توسعه یافته توسط دولت هند را پس از مدتی توقیف در اپ استور این کشور قرار داد. این نرم افزار برای جلوگیری از تماس‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی طراحی شده ...

اپل امروز یک برنامه ضد اسپم توسعه یافته توسط دولت هند را پس از مدتی توقیف در اپ استور این کشور قرار داد.

این نرم افزار برای جلوگیری از تماس‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی طراحی شده است. اپل پیش از این به خاطر نگرانی در مورد دسترسی دولت هند به اطلاعات کاربران از انتشار این اپلیکیشن جلوگیری کرده بود.

کاربران تلفن در این کشور هر روز با تماس‌های زیادی از سمت کمپانی‌ها برای تبلیغات و مواردی از این دست روبرو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شوند. سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند برای جلوگیری از این مزاحمت‌ها این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - اپلیکیشن را طراحی کرده است.

اپل پیش از این به خاطر دسترسی دولت هند به تمام تماس‌ها و پیامک‌های کاربران این اپلیکیشن از انتشار آن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - در اپ استور جلوگیری کرده بود. البته نگرانی اپل تنها معطوف به این کشور نشده نشده و حفاظت از اطلاعات کاربران یکی از سیاست‌های اصلی این کمپانی محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان

این اپلیکیشن جدید که در حال حاضر کاربران هند اپ استور می‌توانند آن را دانلود کنند، از یک سیستم مبتنی بر iOS 12 برای گزارش کردن پیامک‌ و تماس‌ ها استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - می‌کند که اطلاعات مزاحمت‌های گزارش شده از سمت کاربران را بدون دسترسی به دیگر اطلاعات گوشی به مقامات مربوطه می‌رساند.

جدا از این موارد، اپل به هیچ عنوان بازار قدرتمندی در کشور هند ندارد. کمتر از ۱ میلیون دستگاه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - مجهز به سیستم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - عامل iOS طی نیمه اول سال جاری در این کشور فروش رفته‌اند که با توجه به بازار ۱.۴ میلیارد نفری آن رقم قابل قبولی به نظر نمی‌رسد. این مشکل با عرضه آیفون‌ های XR و XS هم بهتر نشده و این محصولات جدید حتی کمتر از نمونه‌های قدیمی‌تر خود فروش رفته‌اند.

در ضمن، بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده فروش کم آیفون‌های جدید محدود به هند نیست و ظاهرا اپل به تازگی بعضی از خطوط تولید آیفون XR را تعطیل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone