🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31051.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه مخاطبین تکراری را در اندروید حذف یا ادغام کنیم؟

شاید جمع شدن یک سری مخاطب و شماره تلفن تکراری در یک تلفن هوشمند مسئله چندان بزرگی نباشد اما به هر حال وجودشان باعث شلختگی و نامرتب شدن لیست مخاطبین می‌شود. به همین خاطر در ...

شاید جمع شدن یک سری مخاطب و شماره تلفن تکراری در یک تلفن هوشمند مسئله چندان بزرگی نباشد اما به هر حال وجودشان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باعث شلختگی و نامرتب شدن لیست مخاطبین می‌شود. به همین خاطر در این متن از نحوه ادغام و حذف مخاطبین تکراری در اندروید برایتان می‌گوییم. پس با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

طبیعتا زمانی که بخواهید برای حذف یا ادغام مخاطبین تکراری اقدام کنید باید به سراغ اپ Contacts تلفن هوشمندتان بروید. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - البته راه و روش کار با اپ Contacts موبایل‌های مختلف با هم فرق می‌کند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اما تقریبا روندی یکسان پیش روی شماست و اگر کمی وقت بگذارید قطعا به چیزی که دنبالش هستید می‌رسید.

برای پاک کردن یک مخاطب تکراری ساده‌ترین راه این است که پس از پیدا کردن آن، کلید سه نقطه را بفشارید و گزینه Delete را انتخاب کنید. اما اگر از یک شخص دو مخاطب متفاوت دارید که در یکی شماره تماس و در دیگری ایمیل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آدرس او قرار دارد، آن وقت باید راهی برای ادغام این دو مخاطب پیدا کنید.

کاربران اندرویدی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اغلب برای انجام این کار باید پس از ورود به اپ Contacts با فشردن کلید منو به سراغ گزینه Suggestions بروند. در این بخش احتمالا گزینه‌ای به نام Clean up duplicates پیدا خواهید کردن که با فشردن آن می‌توانید به صورت اتوماتیک یا دستی تمام مخاطبین تکراری خود را حذف یا ادغام کنید.

البته همانطور که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیشتر اشاره کردم ممکن است که نحوه انجام این کار کاملا روی موبایل شما متفاوت باشد. اگر این طور بود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فقط کافیست یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا در سریع‌ترین حالت ممکن راهکارهای مناسبی در اختیارتان قرار بگیرند.

حذف یا ادغام مخاطبین تکراری با Gmail


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

با تمام این اوصاف شاید بهترین راه برای حذف یا ادغام مخاطبین تکراری استفاده از نسخه تحت وب Gmail باشد. به هر حال با ابزار تحت وب Gmail آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و حتی می‌توانید به لطف آن‌ها کمی به کارها سرعت ببخشید.

برای حذف یا ادغام مخاطبین تکراری از طریق Gmail ابتدا باید روی منوی کشویی آن کلیک کنید و سپس از میان گزینه‌های موجود به سراغ Contacts بروید. به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محض ورود به بخش Contacts، گوگل با یک نوتیفیکیش به شما - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در مورد مخاطبین تکراریتان اطلاع می‌دهد. روی لینک این نوتیفیکیشن کلیک کنید تا بتوانید از طریق آن مخاطبین تکراری خود را حذف یا ادغام کنید.

البته اگر نوتیفیکیشنی که در موردش صحبت می‌کردم را هم ندیدید، نگران نشوید. چرا که می‌توان به صفحه مربوط به مخاطبین تکراری از طریق منوی کشویی بخش Contacts دست پیدا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرد. فقط کافیست این منوی کشویی را بیرون بکشید و در نهایت روی گزینه Duplicates کلیک کنید.

حذف یا ادغام مخاطبین تکراری با اپ‌های شخص ثالث


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

با این حال، اگر خیلی حوصله وقت گذاشتن برای منوهای پیچ در پیچ اندروید را ندارید، بهترین گزینه ممکن برای شما استفاده از یک اپ شخص ثالث است. در این مسیر شاید بهترین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و کارآمدترین اپ ممکن برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حذف یا ادغام مخاطبین تکراری Simpler Merge Duplicates باشد.

خوشبختانه کار با Simpler Merge Duplicates به هیچ وجه پیچیده نیست. فقط کافیست اپ را نصب و اجرا کنید تا Simpler Merge Duplicates به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرعت مخاطبین تکراریتان را شناسایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند و لیست آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را در اختیارتان بگذارد. آن وقت با یک نگاه کلی می‌توانید ببینید که کدام یک از مخاطبین شناسایی شده باید حذف یا ادغام شوند.

البته بگذارید به شما هشدار دهم که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اغلب اپ‌های مدیریت مخاطب اندرویدی برای انجام اموری که به آن‌ها محول شده، دسترسی‌های سطح بالایی را از کاربر درخواست می‌کنند. از این رو، اگر حفظ حریم شخصی برایتان اهمیت زیادی دارد شاید بهتر باشد یا به سراغ این دسته از اپ‌ها نروید یا مطمئن‌ترینشان را برای پیشبرد کارهایتان انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone