🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11251.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس Duo 2 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شد

پیش از این رندرهایی از سرفیس Duo 2 منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد اما در مورد مشخصات کلیدی آن تاکنون جزئیاتی منتشر نشده است. اکنون مستندات ارائه شده از سوی بنچمارک ...

پیش از این رندرهایی از سرفیس Duo - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - 2 منتشر شده بود که طراحی آن را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - نشان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - می‌داد اما در مورد مشخصات کلیدی آن تاکنون جزئیاتی منتشر نشده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - است. اکنون مستندات ارائه شده از سوی بنچمارک برخی مشخصات سخت‌افزاری گوشی مایکروسافت را تایید می‌کند.

طبق مستندات ارائه شده توسط سایت بنچمارک گیک‌بنچ ۵ گوشی سرفیس Duo 2 از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد. سایر جزئیات فاش شده توسط این بنچمارک شامل سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت حافظه رم می‌شود. هنوز به صورت رسمی مشخص نیست که مایکروسافت قصد دارد سیستم عامل جدید اندروید ۱۲ را نیز در دسترس دستگاه خود قرار دهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - یا آن را در گزینه‌های دیگری با حافظه رم بیشتر روانه بازار کند، اما گوشی دو صفحه‌ای مایکروسافت احتمالا با مشخصات عنوان شده عرضه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان

همانطور که در اطلاعات ارائه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - شده از این گیگ‌بنچ دیده می‌شود، گوشی سرفیس Duo 2 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۹۱ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۳۵۱۷ را کسب کرده است.

هرچند کوالکام چیپست قوی‌تری دیگری به نام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را نیز دارد، اما مایکروسافت احتمالا به دلیل محدودیت‌های حرارتی آن را انتخاب نمی‌کند. سرفیس Duo 2 احتمالا مانند نسخه قبلی خود ساختار بسیار نازکی داشته باشد و روبرو شدن با چنین فضای محدودی، چالش‌ها و موانعی را نیز ایجاد می‌کند. البته بین این دو تراشه تفاوت بسیار ناچیزی وجود دارد و احتمالا کاربران در انجام کارهای خود با گوشی متوجه آن‌ها نشوند.

شاید نکته اصلی درباره گوشی سرفیس Duo 2 این است که مایکروسافت مشکلات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - دستگاه اصلی را برطرف کند. اولین دستگاه دوصفحه‌ای مایکروسافت فاقد NFC بود و برخی مشکلات مربوط به کیفیت ساخت آن از جمله دقت سنسور اثر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - انگشت و شکست قاب پلاستیکی مورد انتقاد بسیاری از مصرف‌کنندگان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - قرار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پاوه استان کردستان - گرفته بود. برای دستگاه که برچسب قیمت ۱۳۹۹ دلاری را به همراه دارد، وجود این مشکلات کاملا غیرقابل قبول است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone