🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11256.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل احتمالا پیکسل ۶ و ۶ پرو را ۶ آبان روانه بازار می‌کند

چندین هفته پیش پیکسل ۶ و ۶ پرو به نمایش گذاشته شدند، با این وجود هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی کامل و همچنین عرضه آن‌ها نداریم. اما حالا گزارشی می‌گوید گوگل آن‌ها را در ...

چندین هفته پیش پیکسل ۶ و ۶ پرو به نمایش گذاشته شدند، با این وجود هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی کامل و همچنین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - عرضه آن‌ها نداریم. اما حالا گزارشی می‌گوید گوگل آن‌ها را در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان)ّ روانه بازار می‌کند.

شایعات مختلفی درباره پرچمدارهای بعدی گوگل وجود دارد، از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - مشخصات فنی مختلف گرفته تا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - تاریخ رونمایی کامل و عرضه. به تازگی گزارشی گفته بود گوگل سری پیکسل ۶ را در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) بطور کامل معرفی می‌کند و می‌خواهد زودتر از معرفی آیفون ‍۱۳ از سوی اپل دست به چنین کاری بزند.

اگرچه گزارش اخیر گفته گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - و ۶ پرو را در تاریخ ۶ آبان روانه بازار می‌کند، اما اشاره‌ای به تاریخ معرفی کامل آن نکرده و به همین دلیل نمی‌توان گزارش قبلی را بطور کامل زیر سوال برد. انتظار می‌رود پیش فروش این محصولات ۲۷ مهر ماه آغاز شود.

اگرچه فاصله زیادی بین معرفی کامل و عرضه گوشی‌های آینده گوگل وجود دارد، اما در دنیای فناوری موضوع کاملا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - عجیبی به حساب نمی‌آید و برای مثال سونی چندین بار چنین کاری را انجام داده. معمولا فاصله میان معرفی و عرضه پرچمدارهای ژاپنی‌ها به چندین ماه می‌رسد. با این وجود گوگل تا به امروز دست به چنین کاری نزده و البته گفته می‌خواهد محصولات آینده‌اش را در پاییز معرفی کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس
پیکسل ۶ پرو

با توجه به تمام این مسائل، احتمالا در تاریخ ۲۷ مهر شاهد معرفی کامل و آغاز پیش فروش گوشی‌های سری پیکسل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - ۶ خواهیم بود و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - در تاریخ ۶ آبان روانه بازار می‌شوند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام این تاریخ‌ها بر اساس شایعات هستند و گوگل هنوز رسما تاریخی را اعلام نکرده است.

گوشی‌های سری پیکسل ۶ به تراشه اختصاصی تنسور مجهز می‌شوند و انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، مودم 5G سامسونگ و همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشند. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جهرم استان فارس - طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند برخلاف نسل‌های قبلی با پرچمدارهای کنونی بازار رقابت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone