🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11246.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سرویس xCloud را در اختیار کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار می‌دهد

مایکروسافت سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس (xCloud) را در فصل تعطیلات به کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس می‌آورد. ادغام کنسول‌های مایکروسافت با سرویس xCloud به گیمرها اجازه می‌دهد که ...

مایکروسافت سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس (xCloud) را در فصل تعطیلات به کنسول‌های ایکس باکس وان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - و ایکس باکس سری اس و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - ایکس می‌آورد.

ادغام کنسول‌های مایکروسافت با سرویس xCloud به گیمرها اجازه می‌دهد که یک بازی «ایکس باکس گیم» پس را انتخاب کرده و به سرعت آن را استریم کنند. با چنین رویکردی گیمرها می‌توانند پیش از صبر چند ساعته برای دانلود بازی‌های باکیفیت، آن‌ها را تجربه کنند.

بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس گیم پس با هزینه تقریبی ماهانه ۱۵ دلار از همان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - ابتدا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ردموندی‌ها با این اقدام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - کار را برای بسیاری از گیمرها راحت می‌کنند، چرا که اگر افراد بخواهند وارد بازی مولتی‌پلیر شوند، دیگر نیازی به صبر کردن برای تکمیل نصب بازی ندارند و با دریافت دعوتنامه از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - سوی دوستانشان می‌توانند به آن‌ها ملحق شوند.

مایکروسافت برای دسترسی گیمرها به این سرویس، داشبورد ایکس باکس روی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری S و X را بروزرسانی می‌کند. با این آپدیت، در داشبورد این کنسول‌ها آیکون سرویس xCloud قرار می‌گیرد و البته بازی‌هایی که می‌توان به سرعت استریم کرد هم به نمایش گذاشته می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان

سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس از استریم بازی‌ها با حداکثر رزولوشن 1080p - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - و سرعت ۶۰ فریم بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - ثانیه پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای صاحبان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - تلویزیون‌های 4K شاید چندان جذاب نباشد. با این وجود ردموندی‌ها این سرویس را بیشتر به عنوان سرویسی برای تجربه بازی پیش از دانلودش عنوان می‌کنند.

با توجه به اینکه مایکروسافت این سرویسش را در اختیار کاربران ایکس باکس وان هم قرار می‌دهد، گیمرهای این کنسول قدیمی می‌توانند به بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری اس و ایکس مانند شبیه‌سازی پرواز مایکروسافت و The Medium دسترسی پیدا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هیدج استان زنجان - کنند. البته ردموندی‌ها به تاریخ انتشار شبیه‌ساز پرواز خود در xClould اشاره‌ای نکرده‌اند، اما از انجام چنین کاری در آینده خبر داده‌اند.

این سرویس از پاییز پیش رو در اختیار ایکس باکس اینسایدرها قرار می‌گیرد و سپس بطور گسترده برای کاربران عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone